Iller någon?
Jag har en hon iller på ca 5månader som jag tyvär måste göra mig av med, pga att mina barn är LIVRÄDDA. Vi tog henne från min sambos lillasyster som inte kunde ha henne kvar för det visade sig att hon är alergisk.
Jag har förstått att man inte ska sätta ut illrar på typ blocket och sådana ställen.
Så nu undrar jag vart ska jag vända mig?
Finns det någon som är interesserad?
Du kanske ska skriva var hon finns =)

skriv lite om henne o sätt ett pris här inne… plus en bild, he he

#1 Jag bor i lilla Flen som ligger i sörmland
En bild kommer när jag får henne och vara stilla
Jag vet tyvär inte så mycket om henne, min sambos syster har inga papper på henne och hon vet inte datum när hon är född, det ända hon viste var att hon var 10veckor när hon köpte nova.
Hon vill ha 2000:- för Nova

Jag måste bara säga att jag tycker ni är helt underbara här på iFokus, det är jätte bra eftersom jag inte har någon iller vana överhuve taget, men genom att vara här så lär man sig jätte mycket.
Det är jätte tråkigt att behöva sälja Nova för hon är helt underbar och det är fullfart hela tiden

vart ar hon ifran? :)
// Amanda

#7 Jag vet inte vilken uppfödare. Jag vet bara att hon beställde Nova genom en djuraffär

Hahahah, min heter oxo Nova o ser likadan ut !!!!!!!!
#8 Har ni bekymmer med henne kan jag vara jourhem tills ni hittar köpare. Jag bor i katrineholm och har tre illrar. Ni når mig på 0735215770.

#10 Det vore jätte snällt, vi ska fundera lite och se men det börja bli lite jobbigt här hemma med tanke på att minsta dottern ropa på mig och ber mig hålla i Nova varenda gång hon ska gå runt i huset
#11 Ja så ska det ju inte vara.. Kanske jag kan få lite hyfs på nova, om det nu är det som saknas… 

#12 Ja hyfs har hon inte överhuve taget
Jag försöker uppfostra henne , men hon är envisare än mig