Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 656 ggr
LiindaLarsson
0

OT OJ DÅ :)

hehe loggar in på iller.ifokus och tänker vart f*n har jag kommit? men då märker jag fort att sidan är helt ny fixat haha woow vilken förändring, jag har inte kommit fel.. heheh

/Linda

Madde
0

nej fel har du inte kommit. Däremot kommer det nog ta ett tag innan alla hinner känna in sig i nya iFokus.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

ferretgirl
0

Nä du är inte fel, men för egen del så hittar jag inte allt här inne. Både mina foto och mina PM är puts borta, och jag kan inte hitta dem någonstans alls här inne. Tyckte att det var bra med det som var.

LiindaLarsson
0

jag hittar inte heller mina pm .. inte för att jasg hadde nå foton.. :) jobbigt det har blivit men man vänjer väll sej snart..

Madde
0

#2-3: Era PM ligger högst upp i Meddelanden. Brevid Mina Sajter och Mina Vänner

ferretgirl
0

#4# dom gör inte det. Jag får bara en stor blå ruta och ingen text på allt där uppe, både på medelande, mina sajter och mina vänner allt är borta.

UlrikaD
0

Gå in och fråga på www.support.ifokus.se Där får du svar ganska direkt om du undrar någonting.

Madde
0

#5: ok ja då kan jag inte hjälpa dig. Det finns där för mig i alla fall.

ferretgirl
0

Jag har svårt att svara på inläggen, i 9 fall av 10 så kan jag inte svara alls.

Madde
0

#8: kan du skriva vad du får för felmeddelande?

Det vill säga att du kopierar allt och skriver in det här. Tills du lyckas vill säga om du inte får fram det på 1:a försöket!

Så ska jag skriva och berätta för de grabbarna.

HannaM
0

Måste erkänna att jag fortfarande int egillar den nya layouten trots att jag haft en längre tillvänjningsperiod på medarbetarnas sida… men jag hoppas alla andra gillar den så dom har gjort något bra=)

Sara
0

Tycker heller inte om det nya.. Ser plottrigt och stökigt ut..

Sara

AlbaStiffler
0

Jag börjar få kläm på det hela nu och tycker att den är helt ok när man väl hittat de nya knapparna som gör det lättare att navigera osv.

dessutom måste jag ge killarna lite cred, för de har verkligen ändrat överallt och det kräver ett enormt arbete att få det hela att funka väl ihop.

Men visst, lite segt är det ibland.

LiindaLarsson
0

jag tycker itne om den nya

Marina
0

inte jag heller, för o va lite grinig..:P nä men tycker som sagt det är jobbigt och ganska fult när man måste scrolla ner hela sidan.

skrollan
0

#14 ja, tycker jag också, det stör jag mig på ganska bra!

KerstinL
0

Men man behöver ju inte scrolla varje gång, det är ju bara att klicka på "första olästa" så kommer man dit där man sist var.. sen när man läst klart så klickar man på "upp till inläggslistan" och sim sala bim så är man högst upp igen.. hehe… ; )

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Lenore
0

#15 Jag håller med dig. Väldigt irriterande att hela sidan scrollas ner! Gillar inte riktigt designen heller. Den gamla var "renare" och mer lättöverskådlig.

Sara
0

Är det bara jag som är halvblind och inte hittar hur gammal personen är, tjej eller kille samt var man bor, på de egna sidorna?

Sara

HannaM
0

hmm får ge mig.. efter att ha skrivit ett par inlägg med datorn hemma så kan jag nöjt konstatera att iFokus numera fungerar perfekt med safar som internetläsare, tidigare har man varit tvungen att koda sin inlägg för att få radbrytningar och dylikt..  men designen är fortfarande för krånglig för mig=p

Satmaran
0

Hrmp!!!. Jag har inte rättighet att öppna mina egna meddelande.

Vem f*n har det då? Riktigt irriterande!!!

ferretgirl
0

Tycker fortfarande att den gammla iller iFokus var bra, denna sidan är sååååå kass. Kan t.ex inte rensa i mina meddelande, det kvittar hur många gånger jag rensar så är de där ändå, det är sååååå kasst. Tycker att de ska byta om till den gammla sidan, den var bra som den var.

LiindaLarsson
0

Allt är så j*vla tjorvigt och bökigt nu.. folk kommer inte åt sina pm och man måste skrolla ner jätte länge om det är många inlägg.. AS JOBBIGT

Madde
0

#23: Pm Ligger inte så högt i prioritering har jag förstått. Utan de vill få iFokus att fungera i första hand.