Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 423 ggr
UlrikaD
0

Nya ifokus

http://support.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=6199b4f3-becf-49ce-b243-3f608944885a&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup

Här finns att läsa de nya funktionerna i nya.ifokus. Vet inte om länken blivit upplagd här ännu.

Satmaran
0

Varför kan jag inte öppna de nya meddelanden jag fått?

skrollan
0

för mig står det fortfarande att jag har kvar ett meddelande fast jag läst det =/

Satmaran
0

Det står att meddelandet, antingen inte finns eller så har jag inte behörighet att öppna det!!!

Meddelandet finns ju uppenbarligen och hur skulle det vara möjligt att jag inte är behörig att öppna mina egna meddelande???

Kan inte öppna mina gamla pm heller!!!

Så förlåt, ni som har pm:at mig. Jag kan inte öppna dem och då blir det ju lite svårt att svara, hrmpf!

HannaM
0

#3 jag har pmat dig=) läs det när du får till det, ingen panik

Satmaran
0

#4 Grrr!! Jo jag vet ju det och det gör mig irriterad att jag inte kommer åt att läsa vad du skrivit. Det kan ju vara viktig info eller tips om valparna.

Har skrivit i supporten nu, så jag hoppas att det rättar till sig tills imorgon.

Snart dags för sista kvällsmålet för småttingarna, sen ska det sovas ett par timmar.  Natti natti ;)

Madde
0

#5: Jag har även mailat dig. =)) Så då förstår jag varför du inte kan läsa mitt.

En fråga? Har du aktiverat din SIDA? Har för mig att jag läste någonstans att man behövde aktivera den för att kunna läsa sina pm. Kan ha fel. Men testa det. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Satmaran
0

Jo, nu har jag aktiverat min sida, men nu kan jag bara se de meddelande som jag raderade igår. De jag behöll + de nya som jag inte ens hann läsa är spårlöst försvunna :(

Fattar inget, men antar att man får ha tålamod. Det fixar sig kanske!!!

Madde
0

7: jag har samma problem som du.

Jag kanske kan maila dig? Om du har lust och lämna ut den =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sofie
0

Jag har även jag problem med min pm. Hittar inte mina nyaste pm som jag fick innan dom ändra det här och nu står det att jag fått ett nytt men det syns inte och jag kan inte radera dom som finns heller.  Jag har aktiverat min sida.

Nea
0

Jag har också problem med pm. Vissa meddelanden som jag raderade är tillbaks och de som jag inte har raderat är borta. Dessutom kan jag inte svara på meddelanden. "Knappen" skick eller vad det nu står finns inte.

Däremot finns den om jag går in under "skriv nytt", men det är ju inte alltid man vill det.

Personligen tycker jag att det hade varit bra om personerna bakom iFokus hade kunnat testkört den nya sidan lite mer innan den publicerades. Detta för att upptäcka ev. buggar. Alternativt att så fort buggarna dök upp på den nya sidan snabbt gå över till den gamla och rätta till buggarna.

Jag har tex inte kunnat komma åt iFokus på nästan två dygn, det har bara stått att de har haft serverproblem. LIte irriterande när man vet att det kan finnas pm som väntar.

ferretgirl
0

Håller med dig Nea, har själv samma problem i stort sett med PM:en. Jag kastar och kastar, men ändå är de kvar. Snälla sajtvärdar eller vem det nu är, ÄNDRA om till den gammla sidan, den var sååååå mycket bättre än det är nu. Har samma problem som Nea att jag inte kommer in på iller iFokus, först var den borta i ca 1½ dygn och sen hela kvällen igår till långt efter kl 01:30 när jag till sist tröttnade på att vänta på att sidan skulle komma upp igen. VARFÖR byta ut något som funkade bra mot denna ur kassa sida som ni har nu. Funderar starkt på att hoppa av totalt här ifrån.

Faxlin
0

#11: Skriv detta till grabbarna bakom iFokus. Jag har tyvärr ingen talan då det gäller den nya versionen. De har fått för sig att detta är bättre än det gamla.
Mvh ÅsaF sajtvärd

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars