Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 585 ggr
sarae
0

Min hemsida - Valpdagbok

Nu ligger i alla fall min hemsida uppe. Den är långt ifrån klar, så ha tålamod med mig, men nu finns där iaf en liten valpdagbok för er som är nyfikna på katastrofkullen.

Välkomna!

www.starshineferrets.se

OBS! sidan funkar ännu inte som den ska med firefox, safari m.m

elinn
0

Vad fint Sara =)

Roligt att läsa om hur allt började med lilla Jajja för att sluta med denna berömda katastrofkull =)

FerretCrow
0

men gud vilken söt sida sarae=) hoppas det är okej om jag länkar till din sida från min?

FerretCrow
0

men lite besviken över att det inte fanns någon gästbok att skriva några rader i =P

[tiiia]
0

fin sida, men är det meningen att bilderna ska ligga under texten? kanske bara är mozilla som mixtrar till det igen :S

Norrskenets
0

#0 Du har hunnit mycket sen igår jag tittade=D blir bara snyggare och snyggare=)

skrollan
0

Vill du gå ut med om dem är omplaceringar innan dig eller tagna som valpar? Jag tycker der brukar vara intressant, ofta ocksp hur många hem dem haft innan :)

skrollan
0

det var en super fin sida sarae :) Men vad jobbigt det var att komma in från din sida med stora rosa bostäver till små svarta. Känner mig halvt om halvt blind =/ . haha.

FerretCrow
0

#7 ja men på sätt och vis är det bra för då fasstnar ju namnet starshine på näthinnan =P

sarae
0

#1 tack!

#2 javisst! tack så mkt!

#3 gästbok kommer, likaväl som att det kommer ,måånga mer sidor ;)

#4 nope det är inte meningen, tror att mozilla är en av de som inte funkar ännu….ingen aning om hur jag ska lösa det, men det ska gå ;)

#5 ;) tack!

#6 jajamen, mer information om varje litet monster skall jag fixa ihop ;)

Mer rosa åt folket MOAHAHAHA

Hayley
0

firefox, mozarilla samt safari fungerar inte så bra med sidan. Opera funkar bra för ni andra som har Mac och vill titta på den =P för er som har windows så funkar standard explorer bra =) 

'hehe du skulle nog ha skrivit det i första inlägget sarae =P

sarae
0

#10 meeeen det gjorde jag ju :P morgontrött?

Hayley
0

#11 HAHA sorry..mina linser sitter nog bak o fram idag =/

sarae
0

nu finns det faktikst en gästbok! Tacka Emelie för all hjälp ;)

Fruttisen
0

Pax för ALLA !! :)

sarae
0
Hayley
0

bara o ringa =P luuungt

ferretgirl
0

#4# har samma problem som du, men så har jag också mozilla. Men sidan var jätte söt, och bra upplagd. Var inne och kollade runt lite, så det har du gjort bar Sara.

Mstar
0

haha. kul att de byter kön hela tiden. Och smart att lägga rosa under de två honorna du hade just denna dagen ;)  (inte för att ajg är för rosa och blått för att skilja på killar och tjejer- men det funkar ju.. )

sarae
0

haha ja, det är ena jäklar på att byta kön :P men mest troligt e att deras mormor faktiskt är blind ;)

Linda-J
0

Starshine Ferrets Little Ms. Oops a' Daisy är ju bara hur fin som helst. ska du ta någon kull????? jag är i så fall mycket intresserad av en valp Tungan ute