Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 675 ggr
ferretgirl
0

Sajten

Varför hittar jag inte mina foto eller mitt album jag hade här inne??? Allt är puts bort blåst. Det var de ända foto jag hade kvar sedan jag fick in virus på datorn för ca 1 månad sedan. Var kan jag hämta dem nu??? Förstår att ni har uppdaterat sajten. Men varför ta bort alla foto som folk hade???

Christel

johan
0

Klicka på "Min sida" högst upp tll höger.

Mvh // Johan

Norrskenets
0

johan Va jobbigt det vart…visste inte om man skulle ändra något men då står det längst upp mitt sajt namn och under "Personal site for iller_tjejen" Om man skulle vilja ändra det hur gör man då?

LiindaLarsson
0

Johan.. vart är alla mina PM som jag fått.. hadde mycket viktigt som jag jag aldrig tog bort nu hittar jag dom inte.. //mvh Linda

ferretgirl
0

Gick in på min sida och tryckte där, kommer en skyllt där det står att jag skulle sätte in den verifieringskod som är skickad till min mail. Men där har inte kommit någon kod. Så jag tryckte på skicka ny, och där är ändå inte kommen någon kod till mig. Hoppas ni kan göra detta så snart som möjligt.

LiindaLarsson
0

På tala om hotmailen.. jag skrev in min och då säger den att det är ogiltig hot mail.. hallå det är min mail… mvh Linda

Marina
0

Jag tycker det var jobbigt när man måste scrolla ner hela sidan samtidigt. Var bättre att ha själva inläggen i ett eget fönster tycker jag.

Nea
0

Jag måste säga att jag inte är nöjd med den nya sajten. Jag tycker den är rörigare. Det gamla upplägget var bättre kansk ehade kunnat gjort den stilrenare istället för att ändra på allt.

Hade en hel del pm som jag nu inte kommer åt att läsa. Några av dem viktiga. Dessutom så påstår den att inboxen är full, och det finns en massa pm som jag nästan är helt övertygad om att jag en gång har rensat bort. Men eftersom jag inte är säker och inte kan komma åt att läsa dem så kan jag heller inte ta bort några.

Kan dessutom inte gå in i skickat och läsa de pm jag har skickat, då säger den att dessa inte finns eller att jag inte kommer åt dem.

UlrikaD
0

Om man har väldigt många meddelanden i sin inkorg så får man upp en vit ruta, men vänta då så kommer meddelanden strax. Det är bara första gången det ska ta så lång tid sen ska det gå som vanligt.

UlrikaD
0

Är det fler frågor så kan sajtvärden svara på dem, för nya iFokus har testkörts hela sommaren. Annars gå in på www.support.ifokus.se så länge och fråga där.Skrattande

Tzatu
0

Är det bara jag som tycker att sidan är nere mycket?

[Cute]
0

#10 Nej det tycker jag också, Sidan har varit nere för mig 2 gånger idag..

fridaas
0

#10 Nej jag håller med dig, sidan har varit nere 5-6ggr för mig =/

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

johan
0

Vi har jobbat hårt idag med att bygga bort de fel vissa upptäckt och för att få allt snabbare. Därför har vi varit tvungna att ta ned sidan då och då. Men det leder iaf till något gott i slutändan.

#2: Om du går till Inställningar så finns det en länk för att ändra namn och beskrivning på din sajt.

Mvh // Johan

Ceciliaolucifer
0

jag tycker inte om ífokus "uppfräschning".

ferretgirl
0

Håller med dig #14#, det var bättre med den andra. Där hittade man allt på ett ställe, och man slapp att skroll så jäääääte långt för att kunna läsa inläggen.

Norrskenets
0

#13 Hittar inte och klickar ja nånstanns på den gröna ramen längst upp så får ja bara till svar:

Sorry, här kommer du inte in…

Du har inte rättigheter att administrera den här sajten. Om du istället vill titta på den kan du gå till startsidan.

Och då försökte ja ta mig in på 

…riktigt irriterande och det gör att man får mindre och mindre lust att sitta på den här sidan och tragla.. vet inte ens vart mina bilder finns längre..

Håller med #14/15 Den gamla designen va mycke bättre och mer trivsam.

skrollan
0

men nu kan man väl ha mera meddelanden i sin inkorg? För att jag har ingen påminnelse om att ta bort meddelande som jag alltid haft innan.

Marina
0

Jo det kan man men om man inte har Plus-tjänsten för 200 kr/år så kan man inte läsa alla. Jag var tvungen att radera massa gamla meddelanden som jag inte ens trodde fanns, för att kunna se de nya igen.

skrollan
0

oj detta har jag missat, jag kunde få in nya fast jag hade för många, då kanske det finns meddelanden som jag inte sett då :P

Sara
0

Hur många meddelande kan man ha utan plus då?

Sara

Marina
0

Jag hade 6 sidor stod det men kunde bara se en sida i taget var väl runt 20 pm kanske?  så stod iaf att jag hade upp emot 150 pm som jag inte kunde läsa :S

Ilokay
0

jag tycker den funkar bra iaf:)

ferretgirl
0

Tycker fortfarande att denna nya sida är kass, har svårt att komma in på allt här inne. Dessutom så är det trög att flytta från ett inlägg till ett annat. Nä, flytta hit den gammla iller iFokus sidan, den var såååå mycket bättre än det är nu, kasst säger jag bara.

Pirjo
0

Kan någon tala om för mig hur fasiken man tar bort pm från inkorgen nu? Får meddelande att inkorgen är full (det finns 15 pm där enligt den röda rutan) men jag kommer inte åt dom för att ta bort några. Hur gör man?

Rent ut sagt så ser inte jag det härsom en uppfräschning, tycker jag.  Sidan är mycket besvärligare än tidigare och ifokus har nog inte precis tänkt efter vad som är lätt och enkelt för användarna. Men sidan kanske hädanefter mest vänder sig till dom som är beredda att betala?

UlrikaD
0

#24 Om man läser på support så står det att det är mycket problem just med inkorg osv just nu. Om man har frågor så skriv dem där istället, de svarar så fort de kan men här inne är de ju inte och tittar.

Satmaran
0

Nu har jag aktiverat min sida, så jag kommer åt mina pm!!!

Men bara de pm som jag i desperation raderade igår. De jag inte raderade är spårlöst försvunna tillsammans med de nya jag inte hann läsa!!!  Förvirrad och trött så in i bomben, hoppas att det rättar till sig snart!

Det kanske blir bra till slut, när allt funkar som det är tänkt ;)

Madde
0

#26: jag skickar mitt PM igen =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

UlrikaD
0

Det här står inne på support nu iallafall:

Som ni märker så går iFokus till och från väldigt långsamt. Vi jobbar allt vi kan på att försöka förstå vad det bero på och rätta till det.

Det är alltså inte meningen att nya versionen av iFokus ska vara långsam som vissa verkar tro.

Tills vi får ordning på problemen hoppas jag att ni kan ha överseende och hålla tummarna för att det löser sig snart.

När prestandaproblemen är fixade kan vi åter börja försöka fixa "vanliga" fel som att många har problem med PM/Privata meddelanden t ex.

// Johan

Pirjo
0

#25 Så viktig är inte denna sajt och/eller pm för mig att jag skulle lägga ner tid på sånt där. Och förresten, vid närmare eftertanke, så passar det mig alldeles utmärkt att slippa pm, den som vill ha tag på mig kan ju hitta mig på Illercafe.

Pirjo
0

#25 Så viktig är inte denna sajt och/eller pm för mig att jag skulle lägga ner tid på sånt där. Och förresten, vid närmare eftertanke, så passar det mig alldeles utmärkt att slippa pm, den som vill ha tag på mig kan ju hitta mig på Illercafe.

Pirjo
0

Dubbelt

UlrikaD
0

#29 Jag svarade bara på din fråga och försökte hjälpa till.