Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 506 ggr
lolla87
0

rumsren igen!!!!

min iller gick från 99% rumsren till 10%, vilket gjorde mig ARG!!! men då hade jag även pellets. men nu har jag bytt tillbaka till sand igen och nu är det inga problem med lådan än så länge! känns så skönt!

tror inte att han gillade känslan av pelletsen….

AlbaStiffler
0

Grattis. Nä, pellets betyder grävning för mina illrar. Sand funkar bättre, men dock inte till 100, det verkar inget göra. Dock har inte mina illrar något direkt emot kristaller, har du testat detta?

Dock skulle jag nog säga att funkar de 100 på sand, så var glad och fortsätt med det! Mucka inte med det som funkar… hehhehe…

lolla87
0

#1 kristaller? vad är det för något då?  jag kör på med sand nu! så skönt att slippa bajsen på golvet!Skrattande

LiindaLarsson
0

Kristall katt sand ..den sanden  blir helt gul/brun när illern gissat i det .. sök på google så hittar du vad det är för sand

villhailler
0

och sand för min iller betyder gräva ^^ vi har typ som pellets ..

Tzatu
0

Bajset här hemma hamnar oftare bredvid än inuti i lådan så jag tänkte att pelletsen inte var så populära. Köpte kristaller idag, och visst, det har kommit lite bajs och kiss i lådan nu, men framför allt var kristallerna roliga att GRÄVA i. Så nu är hela golvet fullt med kristaller som gör ont som attan att trampa på. Suck. Ibland känner man sig så uppgiven…

lolla87
0

#5 pröva att sätta/ställa något som är roligt brevid lådan så kanske fokuset går ifrån lådan lite grann….  närmin iller är uttråkad brukar jag ta en kartong eller en prassel kasse ochlägga olika saker i där som han inte brukar se annars, då är dett nytt och spännade och han är upptagen en lång stund!