Hane sökes
Finns det någon i sthlms trakten/mot nynäs som har en okastrerad hane i år som inte gjort alla sina parningar och vill ha ett kärleksmöte med en brun vacker flicka?
i så fall kontakta mej på: murgronansilleruppfodning@hotmail.com
Mvh
Hur har det gått? Har du hittat någon hane?
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
satte ut annonsen igår så några svar har jag ännu ej fått…De flesta tar ju en kull på sin hane och kastrerar pga lukten och de som håller sin hane okastrerad har oftast han uppbokad hösten innan våren så de har gjort sina kullar…Så vi får se…
Det är lätt hänt att det kan se ut och bli fel fast om man testar och uppdatera så ska de antingen komma med eller inte. =) om du vill kan jag ta bort de kommentarerna Cannaydia?
Nu har jag tagit bort de dubbla inläggen. Så om ingen förstår vad jag och Cannaydia pratar om så förstår ni i alla fall när ni läser det här. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Madde de får du lov att göra :-)
tyvärr är inte min Dior könsmogen än, annars hade han nog mer än gärna ställt upp 
Tack Tiiia, synd att lille dior inte är könsmogen då o sen måste man se på bakgrund också givetvis
Tillägger att då honan har Gotländskt ursprung får hanen INTE ha något påbrå från Gotland! (det kanske hjälper mej i jakten på "den perfekte" hanen)….
Utbudet av hanar verkar extremt litet må jag säga…
hade han varit könsmogen o så så hade du ju självklart fått kolla på hans stamtavla och allt innan du bestämt dig :)
Tack tiiia! Ska Dior hållas okastrerad nästa år? eller ska du se om du står ut med stanken först? Har du tänkt något på de?
jo vi har disskuterat det lite här hemma faktiskt, vi har inte beslutat något än, men vi får se. Jag personligen skulle inte ha något emot att låna ut honom i avel om någon är intresserad. Men vi har som sagt inte bestämt oss än, stinker han för mkt så kanske vi tar en tidig kastration :)
hehe jadu tiiia då får du hålla det lite öppet för vissa hanar luktar ju inte dirket go parfym…hehe…Min gosse är i förbrunst o luktar inte direkt rosor men inte heller direkt piss så vi får se var han slutar…
***Jag har ev.kandidater nu för lill-tjejen***