Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 172 ggr
Faxlin
0

Hurra för er medlemmar

Aktivitetsindex

Kära vänner! På en iFokussajt finns något som kallas för aktivitetsindex som bara Sajtvärd och Medarbetare ser.

Aktivitetsindex är ett grovt realtidsmått på aktiviteten på en iFokussajt. Värdet baseras på de nya artiklar, inlägg och kommentarer som tillkommit på sajten de senaste två veckorna och visas endast för Sajtvärd och Medarbetare.

Indexet beräknas genom att tilldela varje aktivitet på sajten de senaste två veckorna ett värde. Dessa summeras sedan till sajtens aktivitetsindex.

Bidraget från varje aktivitet beror på publicerings-datum och typ av aktivitet. artiklar bidrar med 12 poäng, inlägg med 3 poäng och kommentarer med 1 poäng. Om bidraget är nyare än en vecka fördubblas det. Om det är nyare än 2 dygn femdubblas det.

0-100: Sajten har låg aktivitet och riskerar att uppfattas som inaktiv.

101-250: Aktiviteten är ganska låg, men är tillräcklig för att sajten ska kännas levande.

251-500: Sajten är ganska aktiv och uppdateras normalt ett flertal gånger per dag. Snyggt jobbat!

>500: Sajten håller god aktivitet och förtjänar minst ett besök om dagen. Keep up the good work.

Aktivitetsindex som ni har åstadkommit iller iFokus ligger just nu på 21879.

Hurra !!! för er som är så aktiva. SkrattandeSkrattandeSkrattande Mvh ÅsaF /sajtvärd, Madde /medarbetare, Therese /medarbetare

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lotta_A
0

Inte dåligt! =)

Guteillern
0

Ett bra resultat, men tyvärr har jag inte ens varit inne på den ifokus-sajten. :-( så jag kan inte ta åt mig. Får väl hälsa på dom…

Väldigt bra jobbat iaf! /Ammi

Faxlin
0

haha, felskrivning av mig. Jag orkade inte skriva allt själv. Så jag fick tillåtelse att stjäla denna tråd inne hos skogskatterna. Ändrade till rätt index för iller, men glömde självklart sajtnamnet.

ber om ursäkt, det är rättat nu:-)
Så var du med och ta åt dig äran Ammi, du och alla andra som gör sidan så bra. ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Igår när jag tittade låg det på exakt 22,000 poäng. =) Jag skickade mailet till dig åsa. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

elinn
0

WOW!!! Coolt =)

Vad roligt =)

Misty
0

oj.. de e ju jätte bra jue!!

[tiiia]
0

shit iller.ifokus måste nog vara den siten som har mest aktiva medlemmar.. jag är med i 10 i.fokus siter men det är nästan bara här folk skriver ordentligt :)

Madde
0

#7: Här skriver vi för att vi tycker att det är kul och för att vi får så pass mycket svar. =)

Faxlin
0

Visst är det roligt. Jag glädjer mig mycket som Sajtvärd när man ser detta index höja sig. ;-)
Och att passera 20.000 är stort. Sedan är vi inte alls den största sajten här inne på iFokus. men det gör inget. Jag är så glad och nöjd med det vi har byggt upp ihop.
Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

DG
0

Vilken är den största sajten? *nyfiken*

Faxlin
0

Det är ridsport och foo som är störst. Och så är kolhydrater på god väg. Den kommer nog traska om snart.
Vi ligger rätt långt ner då det gäller medlemar, men vi ligger ruskigt högt upp då det gäller index. Tror att det är enbart ridsport som slår oss i index faktiskt. ;-)
Svårt att svara hundra då vi inte ser de andra sajternas index utan bara vårat eget. Det som gör att man har en liten aning är om de andra värdarna skvallrar lite ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Tycker att vi gör jättebra ifrån oss här på iller.ifokus. Vi har mycket diskussioner, artiklar och massa härliga foton och frågor. =)