Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 314 ggr
tokage
0

Äntligen seriöst folk!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha, måste bara skriva av mig.

En person addade nyss min msn och frågade en massa om illrar, men det som utmärkte denna person mot andra som har frågat saker var att denne person frågade seriösa frågor som "hur är det att ha illern hemma? vilket djur kan man jämföra illern med mest?" osv. Till skillnad från de frågorna jag vanligast får "åh, vilket häftigt djur, hur tar man hand om en sån?".

Jag blir bara så glad när personer tänker efter och frågar en massa innan de börjar kolla annonser osv. Guldstjärnor till dom! Skrattande
Och ett litet leende från Cinkajou ;) (haha, nej bilden är rätt gammal, men kände bara för att sätta in den i tråden :'D)

[Cute]
0

Ja precis alltid bättre om det finns seriösa tankar bakom, istället för åhh vad häftigt en sådan vill jag ha! ;) hihi..

LiindaLarsson
0

haha håller med #1

werner
0

Jag ringde en uppfödare och ställde frågor spec om sjukdommar och kosttillskott osv + illersäkerhet angående en del saker. sen frågade jag just angående individerna jag var intresserade av och sen var det dags att tänka men då hade jag ju redan lusläst varenda sida någon person lagt ut med fakta om illrar + berättelser, dom säger mer än fakta ibland ^^ Fick erbjudande av en tjej här på iller.ifokus att komma nästa vecka och hälsa på henes 5 busfrön, lättare att komma på frågor när man ser dom :)

Norrskenets
0

#0 Sånt får en på gott humör=)