Burar sökes?
Nu söker jag burar!
Djuren har ökat i antal å har insett att kan vara bra att ha flera reserv burar ifall nåt händer, sen ska jag börja ta ungar på vissa djur å då kan det vara bra att ha några extra burar ifall man inte får djuren sålda :)
Burarna ska minst vara 100x100x50 (längd x höjd x bredd). I bra skick, hela, fräscha å snygga. Buren får inte heller kosta för mkt.
Har du en bur du behöver bli av med för en billig slant, hör av dig, transport brukar ofta gå att fixa ;)
För er som inte orkar kolla min sida bor jag i Västmanland/Södermanland.

Kan kanske va bra att veta vad för sorts burar? om det ska va till möss eller kaniner osv? så behövs en viss sorts bur
Chinchillor kan man ju utgå efter(100x100x50)), kan ev användas till kanin och/elr marsvin oxå men då e ju en hög bur bara bra ;)
Furet Tower är en klar favorit enligt mig ;)
Tror bara man känenr till burmåtten om man själv har chinchilla faktiskt.
Därför skrev jag ju 100x100x50 XD
Många iller burar verkar bra för chinchilla, å Furet Tower är jätte bra till kanin :D

#2 Tänkte mer på galler storleken.
#5 så om på en kanin bur elr mindre blir jätte bra ;D

#6 okej=)

behöver en bur för att du ska insakffa en söt liten iller nu =) ???

#8 eller är det så att det där var onödigt?

nopp,, vill ni/du diskutera ta det över ett pm…
#8 Ingen iller ännu kan jag säga, lika bra det, är ännu inte helt på läst, läser sakta på mer å mer om illrar å lär mig mer å mer ;)
Men dock kanske buren kan användas som illerns egna lilla hörn där den kan få det lugnt å skönt när jag väl skaffar iller ;D
putt putt
Putt ^^,
Jag söker fortfarande burar å helst en Furet Tower så vet ni någon som säljer en begagnad sån eller en affär som säljer såna till ett bra pris?
Skriv gjärna :D

http://www.blocket.se/vi/17000843.htm?ca=14_s
jag har en furet tower. men finns i norrköping..
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#15 mejlade ;D

#16 har inte fått något.. skriv i pm här? verkar inte vilja komma fram…
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#17 okey ;D