Iller kupp
Vist är illrar bedårande<3<3… hm ibland i alla fall men dem är i alla fall duktiga på att arbeta ihop….
idag köpte jag en STOR påse med godis och som alla iller ägare vet så älskar illrar också godis…och nu är det så att jag har två illrar en på 2 år och en på bara 10 veckor …så murmel som valpen heter bara flög upp i mitt knä la sig lite kom sakta och pussade mig lite och sen klippte han till, man kan säga att han gav mig en ofrivillig piercing i läppen….pojkvänen sprang in och frågade vad som hade hänt och han bara såg vilket stort jak i läppen jag hade och det blödde ju inte lite kan man ju säga….medans vi försökte få det att sluta blöda kom min lilla iller tjej mirri in och snodde typ halva påsen in i huset eftersom jag hade påsen i knät så kom ju den över hela golvet…jaja jag mår i alla fall bättre nu för det ända jag hade i påsen var surisar så dem spottade ganska surt ska man säga och jag kom undan med en stor fläskläpp…..
mirri var ju smart för hon vet att vi aldrig skulle förvänta sig det av henne men inte på en liten valp som inte vet gränserna ännu..har ju bara haft honom i en vecka

Haha!! Dessa monster!
ja det kan man säga :) fast lite mysiga är dem ibland i alla fall