Dåliga iller ägare!
Kolla vilket jävla avskum han har gjort sin iller skiträdd för han tar dåligt hand om henne!
http://www.youtube.com/watch?v=TLGekQ3vn0c&feature=related
Ok den här kanske inte är så farlig men dom har dom i en glasbur. jag tror att det är i ett zoo.
http://www.youtube.com/watch?v=DS5SwC5neyw&feature=related
Det finns många hemska videor där dom är elaka mot illrar på youtube:S >.<
Ville bara att ni skulle veta. vill inte titta på sånt mår skitilla
#0 I den första länken ser jag ingenting som har gjort illern rädd? Vart i länken ser du tecken på att illern är rädd?
I den andra länken är det i en affär, många affärer utomlands säljer illrar ii sånna, och även andra djur..
Personligen tycker jag inte att någon av länkarna var speciellt farliga faktiskt.. lite synd att illern i den sista länken sitter i bur kanske, men det är ju så man gör utomlands.
Ehm, är illern rädd? Tycker jag inte… Man kan leka rätt hårdhänt med illrar faktiskt, inte skada naturligtvis, men man kan "brottas" lite med dem :) Illrar är inte särskilt lättskrämda. Det är väl mer illrarna som skrämmer oss isåfall.
Och som fridaas säger så är det väldigt vanligt utomlands att ha illrar i bur. I många länder säljer de ju katter och hundar i djuraffärer. Synd men så är det.
mellan o:47 framåt när han kommer närmare springer den för livet
# 4 Nej, den springer för att den leker och har skitkul.
Sara

Så där gör ju alla glada illrar :o)
Så gör mina illrar när de är riktigt leksugna
Ja, det är typ en kom och ta mig lek.
Sara

Det basta Pudding vet ar att springa fram och tillbaka som en bladare.
// Amanda

Måste hålla med om att det var väl inte så farligt, om amn då inte räknar med att illrarna troligtvis bor i bur i båda filmerna.
I första filmen har ilelrn skitroligt.
#0 Tror att du skulle behöva åka hem till någon som har iller och se hur de har det och hur illrar beter sig i olika situationer.

vill inte ens se skiten, faktiskt !!!!!

#11 Men det är ju ingen som är elak mot illern. Den leker ju och har kul.
Det var ju en helt normal illerfilm. Illrar ser ut så när de leker. Enda med filmen var att den var för lång tycker jag och det hände inte så mycket. Söt iller annars och tror inte hon tar illa hand om den, finns inget som tydde på det i filmen iaf.
Nja jag tycker väll att det känns som att grabben (ser ut som en manlig hand) är lite för på och för hårdhänt på illern inget jag själv skulle göra men ändå så är det inte så farligt, illern såg ju frisk ut iallafall och angående illrarna i glas buren så är det vanligt som sagt utomlands och dom såg inte ut att vilja ta livet av sig så nej det va inget farligt alla illrar såg friska ut.
Det är en tjej, nagellack har hon (kan väl iofs killar me ha då) och så står det hennes namn efter filmen.
Det är rätt vanligt att ej illervana människor tycker det ser hårdhänt ut både när vi människor leker med illrarna och när illrarna leker med varandra.
Sara
Om illern på videon är skiträdd så betyder det att jag är värsta illerägaren nånsin, för sådär ser det ut här hemma konstant under vaken tid.

samma här! diesel väser och hoppar runt som en dåre så fort man går förbi honom för att han vill busa med mig :) så det där är bara en glad iller som vill leka….

#17 ja du samma här
Brukar leka tagen med Kato, först så vissar han att han är på bushumör och vill leka tagen och då låtsas anfaller han mitt ben (Hoppar mot det) sedan jagar jag han och kliar han lite på magen sedan jagar han mig igen. Kato tycker det är skitkul, en enda stor popmaskin när han busar.