Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 437 ggr
Marina
0

Tvättråd puffar

Skulle precis köra igång en tvättmaskin illersaker när det slog mig att jag inte minns vilken temp puffarna sarae tillverkat ska köras i. Någon som vet?

Musiken
0

Vet inte vad det ar for puffar, men ar det stoppning i sa brukar val den "klumpa" sig i tvattmaskinen? Jag tvattar iaf kuddar och puffar for hand for att vara pa den sakra sidan :)

LiindaLarsson
0

jag kör det på 30-40 grader.. men det är ju vad jag kör dom på

Marina
0

Nej dessa puffarna klarar tvättmaskin, letade upp i en gammal tråd att de klarar 40-60 grader så stoppade in dem på 60 grader så får vi se vad som komemr ut :) Hehe nejdå men det är ingen fara. Saraes puffar är kanon!

ferretgirl
0

De borde väl klara av 30* iallafall tycker jag, men då en tvättmaskin liksom slår tvätten, så finns nog risken som #1# säger att innanmätet klumpar ihop sig till en boll. Men en handtvätt borde den tåla.

HannaM
0

klumpar det ihop sig borde man kunna prova att torktumla med tennisbollar som man gör med dunjackor och dunkuddar.. eller?

Musiken
0

det kanske man kan ja! smart. Dock ar jag en mastare pa att krypa allting i torktumlaren dock >(

Marina
0

Kan meddela att puffarna överlevde att bli tvättade i 60 grader och stoppningen är exakt som den var innan, inte det minsta klumpad.