Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 380 ggr
Jenahbella
0

biten av A´lou

jaa imorse när jag gick upp för sjuttioelfte gången av att mina illrar bråkade å hade sig så skulle jag ta upp A´lou för att fya henne, var på hon lossnar från mitt grepp och biter tag i mitt bröst :P
jag trodde jag skulle dö :P
har funderat ganska länge på att pierca bröstvårtan men jag slutade idag :P finns andra ställen man kan pierca sig på ifall de skulle bli aktuellt ^^

[LiisaDagger]
0

aj aj aj aj aaaajjjjjj Gråter De där vassa små gaddarna!

MimmieM
0

Zeke piercade mig också i bröstvårtan, och ögonhålan.. Bosse fixade ett hål genom halva pekfingret och Oliver har snittat det andra. Fram med metall och bultsax!!

Carpe Diem

mumrikan
0

Hoppsan!Låter inte allt för mysigt.Själv råkade jag ut för en handleds incident.Det kändes och eftersom brösten är en aning känsligare så kan jag bara tänka mig hur skönt det var.

Men visst är det konstigt att på ngt sätt så "förlåter" man de små charmiga.

Det skulle då aldrig ngn göra med mig.(:

Lenore
0

#0 Haha, stackare! Jag blev också biten i bröstvårtan av Nintendo när hon var valp. Gjorde SVINONT men kan dock informera om att en riktig piercing där gör 100ggr mer ont än ett iller bett, blev jätteyr efter och höll på att svimma. Haha. Inget att rekommendera. :P

Jenahbella
0

#1 haha de värsta e nästan nu efter när de ömmar ^^
själva bettet va ju över på några sekunder, kändes dock som ett par minuter ^^ haha!

#2 jaa jag antog att detta bara va början! killer illers!

#3 haha jo :P min lilla sessa :D henne kan man nästan aldrig va arg på :P inte mer än 2 minuter iaf ;)

#4 haha okej ;) hum jaa vi får se hur de blir me piercing efter de här som sagt :P haha!

LiindaLarsson
0

stacy har bitit mig i bröstet oxå :(

fridaas
0

De biter nog bara så att ni ska kunna göra bröstpiercing, fast lite billigare, är ju bara att sätta i ett smycke, de tänker på er ekonomi ;)

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

LiindaLarsson
0

ja dom tänker på ekonomin :)

Jenahbella
0

#7 haha jaa :P hon försöker härda mig :P