Försäkring.. (och hår också ;))
jag gick in på agrias hemsida och skulle fixa försäkringen. gick jätte snabbt och lätt, sedan insåg jag att jag råkat skriva 2005 överallt där det skulle vara 2006 

jag har mailat till dem nu och frågat om de kan fixa årtalet åt mig eftersom att det blir fel, annars är det ju extremt pinsamt.. Han är ju inte ett år…
/M

Hahahah blondie :D Smarting dära =)
hehehe gör som jag…färga håret blondt så att du har en ursäkt hihihi 

#2 haha jag passar mest till blont hår (inte) Men… hahaha
jo blekte håret för inte så längesedan men jag blir så trött på utväxten på håret, så jobbigt när man skall bleka om sen, blir aldrig bra när jag fixar själv. så nu kör jag på svart, men alla undrar nog innerst inne om jag faktiskt inte är lite blond ;)
hihihi…funderar på att färga håret brunt…så att folk åtminstånde blir lite förvillade om min intelligens till en början 

Svart va väl lite och ta i =) vad är din ursprungliga hårfärg?
självklart fick man ju "råttfärgat" hår. så klart. konstigt nog har ingen annan i min familj det. ngen annan i min släkt heller i :O så det är väl en gentisk deffekt, för jag är väldigt lik många i min släkt annars.. *hmm*
Klart de fixar till det, de vill ju ha kunder

#6 hihi kör på =)
#8 aj då, men kopparfärgat hår e ju fint =)

haha, fint att ni kommer in på hårfärger :P
jag är blond :P
golf.ifokus.se
känns rätt kul med hårfärger faktiskt. jag färgar så mkt att jag nog snart har avverkat de flesta "vanliga" färgerna, får börja ge mig in på lite starkare färger snart ;) har varit lintott, lintott med svart underhår, rött, brunt, svart, brunt med rödaktiga slingor och "vanlig" blond. är lite sugen på att sätta in extentions (svart så klart) och sätta i antingen röda, blå eller rosa slingor i underhåret.. hårfreak, men lyckas oftast inte få det att bli bra..
här är jag för 2år sedan i mitt vit/svarta hår.. färgerna ser lite konstiga ut, men men..
jag har färgat mitt så mkt att jag måste låta min vanliga hårfärg växa ut nu innan jag kan färga mer eftersom permanent färg numera bara tvättas ur när jag färgar, det fastnar inte längre *suck* där får man för att man har haft färgat hår sen 12 år tebaks ;) Usch mitt hår växer så långsam oxo, nu e det ju snyggt, typ blondaktigt med halv utväxt som är brun =) men annars har jag mest haft extrema färger, favoriten är knallrött, men har haft grönt, blått, lila, orange osv. :)
knallrött är dösnyggt, spec på kort hår. :P

#12 du ser grymmt bra ut

#13 seriöst? orange? :O haha

#18: Snygging roxanne ;) din plutt. hihi
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Men ååh smart jag är, Jag är värkligen blond inne i bollen asså, Nu ser man ju inte min hår färg 

haha :P
golf.ifokus.se

cooling =)

Du passade i brunett =)

haha jag tycker att det var rätt kul faktiskt. Nu vill vi se mer hår :)

haha du ser fett me bra ut asså…. tiiia

har du inga mera bilder på dig?

Bilden ? :D

aha :d Men e du typ Paris Hiltons tvilling syster eller? :O
haha ne de tror jag verkligen inte. hon är ju äldre än mig 

Roxanne, heter du roxanne, eller bara kallar du dig det? :P hur gammal är du om man får fråga :O?
golf.ifokus.se
Här är jag med mörkt hår till vänster i bild
hahahaha…diggar humorn 

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAH :D:D:D:D:D::D:D:D:D:D::D
golf.ifokus.se

jag får nästa ladda upp lite bilder på alla mina fina hårfärger och hår jag har haft. Jag har nog haft alla färger jag kankomm apå förutom helblond eller hel vitt. Men nu förtiden har jag låtit bli att färga sånnadär roliga färger eftersom man måste bleka och den hårfärgen kostar och som dessutom försvinner efter några duschar så man måste köpa typ två färger i veckan. Både plånboken och håret lider ;P
Numera håller jag mig till tråkigt svart och löshår ;*

#38 jag är 14 =)

Men guuud! Inte visste jag att vi hade så snygga tjejer här på iller.ifokus
(med risk för att låta lite lebbig, hehe)

#45 :d hihi, ingen fara.

asså att du låter som en lebb…. HAHAHA

Nä, du får helt enkelt tat som en komplimang bara :P

Var jag inblandad i den meningen?

ja….vad då då?
Det e nu man funderar som kille, hur tjej dominerat det här forumet är och hur fåfänga ni är eg. ;)
Jag kan stoltsera med mitt rakade huvud o enorma skägg.. men där går gränsen. ;)

ja….vad då då?
Känns som att försäkringsfrågan kom lite ur fokus här. =)))
Hur har det gått för dig Tiiia? (orkade inte läsa allt) Hoppas det är ok att du kanske svarar igen. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#53 haha jo lite ut fokus, men det gör inget alls.
jag har inte fått ngt svar från dem än, men vi får väl se om de hör av sig snart. annars är det väl bara att ringa dem antar jag.