HC-träffen 2008
Förväntade mig en himla massa människor men så blev inte fallet.
Trevligt var det iaf att träffa Christel och Nettan igen :) Och ja; Anders också då förstås ;)
Var ju inte runt och hälsade på de andra något, ouppfostrade jag…;)
Blev heller inte så många bilder från själva träffen, men här kommer någon iaf. ( Desto fler blev det inifrån parken…begick ett nybörjarmisstag och lät kameran mata…..)
Först ut, Silke som skriker efter att bli utsläppt

Fina bilder precis som vanligt. Jag är mest nyfiken på om det lyckades smusslas med en Otto hem till Tengil.

Och inte en enda bild på mig! TJOHOO!!

Bra foto Ulrika, knep det på Miller och det första på Silke. Han är ju bara såååå söt där och också på det där han sticker ut nosen genom spjälorna i hagen.
Jag har några bilder ifrån träffen på min bilddagbok

#12, vem var marodören?
Det såg inte alltför roligt ut….;)

Shit, vilket bett.

#0 Skulle ha haft nån rolig pratbubbla eller nått ovan i bilden=) "släpp inte ut vilddjuren!" ;)
Ni verkar ha haft det härligt på träffen=)

#13 och #15 Mitt ben som blivit angripet.. Jag trodde folk skulle kunna tycka synd om mig i flera veckor.. Men det syns knappt idag :P Såg värre ut än vad det var. Lite roligt var det med- är det endorfiner eller nåt som skickas igenom kroppen när det händer något..? Aja, iaf det i kombination med gravidhormorer.. TJOHEJ! :D vilken rutschkana! Satt å lipa ett bra stund :P
Annars var det mysigt att gå runt och titta på alla illrar, så olika de kan vara! :) Små små honor, hur fastnar de ens i kopplet? Det grunnade jag nog mest på under dagen..

Jag skulle ha kommit men på grund av lite olika saker så fick jag stanna hemma:( Men det kommer säkert fler tillfällen:D
"Chaos is a friend of mine."

#17, kanske skulle ordna en poster eller annat av den ;)
# 20 Jailhous ferret..
Sara

#14: Vi ber än en gång så mycket om ursäkt för våran Nemos beteende. Jag är såååå ledsen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars