Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 467 ggr
Johan-
0

Kaos!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okej….jag är inte chockad, absolut inte.                                          Men det har ju ändå gått en månad så jag trodde kanske att hon inte skulle komma på idén.

Vaknade iallfall av en duns i morse….

och kom upp till detta kaoset!!

Johan-
0

…..

Johan-
0

Fast Cereza var lika glad för det!:)

[jenkass]
0

det var la ingenting Flört

Lenore
0

Haha, ja livet med iller är inte alltid så lätt. Skönt att fler än jag drabbades idag!  :P

Imorse när jag gick upp hade illrarna grävt ut nästan hela bajslådan (med bajs i och allt, URK!) och sen sprätt omkring med sanden i hela vardagsrummet. Dem brukar göra så när vi byter ut sanden av någon anledning. Eftersom dem tycker att man inte kan bajsa i en halvutgrävd låda fick jag torka bajs i hela lägenheten där dem inte bajsar annars och sen börja dammsuga. Dennis (som var på jobb) brukar dammsuga nu för tiden då det är j*vligt jobbigt med en höggravid mage i vägen som envisas med att få sammandragningar vid minsta ansträngning. Efter att jag var klart var jag helt slut och hade ont i hela kroppen och la mig på soffan och småsnyftade. Var så förbannad på odjuren, ville bara kasta ut dem men mjuknade när Ludde kravlade sig upp i soffan och la sig på mitt bröst. Hur kan man vara arg på sånna sötnosar? :)

Satmaran
0

Oj vad hon ställt till det!!! ;)

Men det är sann illerlycka att få krafsa ur blomkrukorna =D

Man kan ju inte bli arg någon längre stund, på en sån charmig tös.  Puss på liten busnos :)

holtz
0

Har likadana bord och stolar.. :P Hur kom hon upp??

JossanH
0

hehe, hon var nog nöjdare än vanligt skulle jag tro… :)

Tur för dig att du slapp vakna till 7 urgrävda krukor varav 4 var trasiga ihop med lite prydnadssaker….. ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus