Kaos!
Okej….jag är inte chockad, absolut inte. Men det har ju ändå gått en månad så jag trodde kanske att hon inte skulle komma på idén.
Vaknade iallfall av en duns i morse….
och kom upp till detta kaoset!!

Fast Cereza var lika glad för det!:)
det var la ingenting 
Haha, ja livet med iller är inte alltid så lätt. Skönt att fler än jag drabbades idag! :P
Imorse när jag gick upp hade illrarna grävt ut nästan hela bajslådan (med bajs i och allt, URK!) och sen sprätt omkring med sanden i hela vardagsrummet. Dem brukar göra så när vi byter ut sanden av någon anledning. Eftersom dem tycker att man inte kan bajsa i en halvutgrävd låda fick jag torka bajs i hela lägenheten där dem inte bajsar annars och sen börja dammsuga. Dennis (som var på jobb) brukar dammsuga nu för tiden då det är j*vligt jobbigt med en höggravid mage i vägen som envisas med att få sammandragningar vid minsta ansträngning. Efter att jag var klart var jag helt slut och hade ont i hela kroppen och la mig på soffan och småsnyftade. Var så förbannad på odjuren, ville bara kasta ut dem men mjuknade när Ludde kravlade sig upp i soffan och la sig på mitt bröst. Hur kan man vara arg på sånna sötnosar? :)

Oj vad hon ställt till det!!! ;)
Men det är sann illerlycka att få krafsa ur blomkrukorna =D
Man kan ju inte bli arg någon längre stund, på en sån charmig tös. Puss på liten busnos :)

Har likadana bord och stolar.. :P Hur kom hon upp??
hehe, hon var nog nöjdare än vanligt skulle jag tro… :)
Tur för dig att du slapp vakna till 7 urgrävda krukor varav 4 var trasiga ihop med lite prydnadssaker….. ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus