päls lös=/
ja då är man nu päls lös ett par dagar då dom är hos remaining här på forumet.
men så roligt dom hade med hennes hund då jag lämnade dom, men ack så tomt och tyst det är här hemma nu=(

De verkar ha kul iallafall. Varför är du pälslös just nu för?

#2 ja men meningen var att jag skulle på semester och remaining skulle vara vakt till miilo och thyra. men när semestern blev inställd blev hon lite besviken så hon får ha dom några dagar iaf. och medans dom är där ska jag total städa alla deras saker som klösmöbel med mera och även bygga om i deras iller/lekrum rum lite

Aha, då är jag med. Det underlättar väldigt att städa utan ett gäng illrar som hänger i golvmoppen iallafall.

#4 haha jag det kan jag lova. och även när man ska sätta upp rör upp på väggen åt dom. det är så jobbigt att spika fasst ett rör som är tungt och rör sig i ena änden=)

mer fina bilder finns på http://blackiesixx.bilddagboken.se/p/show.html?id=242365912&directlink=1
och från den 22juli har ni bilder på illrarna med laika=)

Du får knäppa kort sen så man får se hur deras rum blev när det är klart=) Dom verkar ha roligt hos remaining=)

#9 japp det kan jag göra=) ja dom har super roligt hellst miilo eftersom han får busa med laika=)

hehe va sött

ja så otroligt men här hemma är det ju så tyst=/

#12 förstår det, hur länge skulle dom va borta då?

#13 hämtar dom början av nästa vecka