Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 827 ggr
Norrskenets
0

vattenfontän*vattenskål röd*

Hej!

Tänkte bara upplysa om den här auktionen, många som vill ha en röd (Dogit) själv är jag bara intresserad av den blåa Catit vattenskålen, så man får vänta tills det kommer ett sånt tillfälle… Hoppas nån här inne vinner den=)

http://www.tradera.com/DOG_IT_VATTENFONTAN_TILL_HUND_KATT-auktion-50969873

[HannahoHenrik]
0

Har den blåa funderar på att sälja den då den inte alls funkar här hemma med dollar som drar runt på den, men visst är den läcker

Norrskenets
0

Ja den verkar va jätte bra just att dom får färskt vatten hela tiden=) Går det inte att sätta fast den eller nått då?=)

[HannahoHenrik]
0

jo man tycker ju det men jag vet inte hur =/

skrollan
0

Hannaho henrik: om ni funderar på att sälja den får no gärna hojta till mig. jag är sugen på att se om mina pälsar tycker det är kul =P

Faxlin
0

Här hemma älskar illrarna fontänen. Även om jag tror de älskar den mer än vad jag gör. Men vad gör man inte för sina pälsar :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Norrskenets
0

jo precis så jag tänkte att det kanske fanns nån här inne som var intresserad av denna då den va billigare än dom andra på samma sida. Den är bara använd ett kortare tag.

#5 Åsa är det du som budat på den?Skrattande

NoraDede
0

ja men jag skulle vilja ha en ny med filter för det följde inte med här

[HannahoHenrik]
0

Skrollan det ska jag göra, men ska försöka en gång till med dollar vi har inte haft den framme på länge

Faxlin
0

#6: Jaaa :-) Vill ha en röd ju. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Norrskenets
0

#9 hehe tur att ja tipsade här inne då, den va inte direkt dyr heller=) om man jämnför med dom andra.

skrollan
0

#8 Okej, vad snällt :)

skrollan
0

putt= :)

LiindaLarsson
0

sidan funkar inte .. länken asså,, oj såg nu att det var en mycket gammal tråd hhee^^

skrollan
0

Nej, det hade inte med länken att göra att jag puttade den utan att jag och HannahoHenrik hade pratat om vattenfontän.

Illercafe
0

# 0 Har du fått tag i en blå vattenfontän än?
Jag kan inte använda min pga en iller som opererar ut kolfiltet, jag kan tänka mig att sälja den. Du kan pm mig

LiindaLarsson
0

#14 trodde inte det helller

LiindaLarsson
0

#14 trodde inte det helller

Norrskenets
0

#15 jo jag fick tag på en här hemma när det va extra pris, fick den för 199:- men dom gjorde likadant så ja ska testa igen när Mikou flyttar hem igen och se om mina tre kan låta bli att plocka isär den..annars får ja nog sälja den och köpa nått hållbarare för en vattenfontän är super=)

[HannahoHenrik]
0

Oj totalt glömt bort ska se om jag hittar alla delar jag har totalt glömt den sen jag flytta förlåt skrollan

skrollan
0

det är ingen fara :)

Ceciliaolucifer
0

Den rekommenderar jag, helt omöjlig för en iller att plocka isär, men plaska ut går fortfarande ;)

FerretCrow
0

#21 vart finns dessa?

Ceciliaolucifer
0

Det finns mååånga affärer som har den. Det är också en cat-it :)

Det finns en fontän som jag inte har sett hos många och det är en blanding av den vanliga cat-it som vi flesta har och den som jag rekommenderade ovanför :) Det är bara "kupan" och sen rinner det ner i filtret, så där krävs det väääääldigt mkt jobb för att man ska få ut vattnet :) hoppas ni förstår hur jag menar.

Dock har jag inte hittat den på ngn webbshop. Ska iväg och leta efter den för jag är intresserad av en sån!

FerretCrow
0

#24 ja men den såg ganska hög ut

skrollan
0

kollade på affären idag 499:- !!! ska dem vara så dyra, om hjag inte minns fel kostade den en hundralapp mindre på en annan affär, kan det skilja så mycket? :O

Velsan
0

kolla guldfisken på internet

Norrskenets
0

#21 finns det ingen där det inte går att plaska ur?;) Rasmus är en helt hopplös vatteniller;) när det ha busat så ska han till vattenskålen och ställer framtassarna i skålen och nästan somnar där och sen får han nå ryck och hoppar ur med dyngblöta tassar;) sen ska man helst dyka och kraftsa lite också;) 

Just nu har jag en vattenskål i keramik med ganska liten öppning och är bredare nedtill. funkar lite bättre än en vanlig keramik vattenskål=)

HannaM
0

Den vanliga cat-iten klarade nog nästan två veckor här innan valle kom på hur man plockar isär den. Jäklar vad kul han och belsebub hade med vattensprutet. Belsen stod och körde in huvudet gång på gång i strålen. Nu står den i skåpet och jag har planer på att köpa en sån som Ceciliaolucifer visat. Har sett den live i två illerfamiljer där ingen kunnat plocka isär den.

skrollan
0

Ingen som har en som ligger som vill säljas? :)

HannaM
0

#30 joodå, du kan få den för 50 kronor… tror det saknas en bit, den funkar ok ändå…

skrollan
0

Är det säkert hanna? =D vad glad jag blir såna fall!!! :) Vad är det för fontän du har? :)

skrollan
0

ja, det vill vi jätte gärna. Vet du hur mkt det kostar att skicka på posten? hur mkt den kan väga, vettitusan hur man vet vad det kan kosta =P :) Groiggie kommer bli så glaaaad :D

Vattunalle
0

min blåafontän ligger fortfarande i skåpet oanvänd :/ har inte testat den fullt ut ännu! lite risky är det ju när man fyllt så pass mycket vatten och har en haj i huset =D

FerretCrow
0

vill oxå ha en sådann men dom är ju så j*drans dyra =(

HannaM
0

hmm ingen annan vad det kostar med posten.. du ska inte innåt själva storstan till? då kan jag lämna över den utan posten.