Återseende
Har ni varit ifrån era illrar en längre tid? Hur har dom varit i sättet när ni träffat varandra igen? Nu menar jag längre än en vecka.. Känner dom igen en eller glömmer dom av?
De kommer ihåg dig!
Var borta från mina illrar i 5 veckor och det märktes att de kom ihåg mig när jag hämtade hem dem.
Sara
vad kul, när man återses igen menar jag.
Anledningen till att jag frågar är att min sambo är och jobbar utomlands en månad nu. Så det ska bli kul att se deras reaktioner när han är tillbaka hemma igen. Förhoppningsvis lika glada som jag :-)
Jo det kommer de säkert bli!
Sara

Jag var SÅ orolig att illrarna inte skulle känna igen mig och Petter efter en 2 veckors semester, blev mest tvärtom. Vinterpälsen hade åkt på på allvar under tiden och två dunbollar hämtades !
imorgon blir de återseende för Flingan av hennes matte och husse :) hon har varit hos mig i två veckor :) ska bli kul å se hur hon reagerar :) tråkigt dock för flingan och alou som kommer bli ensam illrar igen :(

klart de kommer ihåg en… sen kan de visa det på lite olika sätt. Jag hade en iller som aldrig bets, men om vi varit borta några dagar så bet hon oss alltid det första hon gjorde. sedan blev hon snäll och skulle putsa en i örat eller något sånt.
Sen kan de få trots-perioder när man vart borta, ungefär som för att ge igen för att man varit så taskig som varit borta. mina kan tex börja bajsa framför dörren, eller gräva i matskålen eller liknanden, dvs saker de aldrig annars normalt gör. Det blukar bli normalt igen på 2-4 dar…
imorgon kommer sambon hem! Ska bli kul att se hur illrarna reagerar. Har dom någon tidsuppfattning egentligen? Jag menar, känns det för dom som 30 dagar husse varit borta eller som en dag etc.? Jag tror nog att dom kommer reagera som vanligt som t.ex. när man kommer hem från jobbet. Kanske lite extra poppiga ;)
groggie blir galen om erik inte kommer hem samma tid på natten när han jobbat klart eller sover borta. DÅ springer han mellan mig som ligger i sängen och dörrmattan för att invänta husse. Jävla hussegris!! 
Så var sambon hemkommen och det var som jag tänkt. Inte hade dom glömt bort honom inte! Det blev en massa gos och lek:) Tror inte dom förstår att det gått så lång tid som 30 dagar utan mer som att han varit en extra dag längre på jobbet ;)