Tomt... lite bilder.
Det är tomt här nu… Sethos var hör på semster några dagar och Nefertari kom tillbaka. Så då var de sju igen. Galet. Sen åkte Nefertari i morse. (Nefertaris första ägare var den enda som kändes lit fel när hon åkte men nu känns allt riktigt bra). Sen hämtade Stehos familj honom igen och de tog med sig Tuya samtidigt. Stora kloka Tuya. Tuff men inte dum. Hoppjerka nr ett.
Så nu har jag fyra valpar och fem vuxna hemma. Var en konstig känsla då alla nio kom då jag visslade. De har ju varit avskilda valpar/ vuxna några dagar men alla släpptes ihop nu till stor gemensam glädje.
Nio st, det är inte alls mycket. Lugnet kan åter lägga sig i Björkskogen. Det har varit tuffa månader och glädjefyllda månader. Men nu ska det bli skönt att återgå till en vardag.
Nu består famljen av…

Mig och Cathy…

Katterna Osmokatten och Vitnos (försöker komma på nya namn)

Cliffen.

Osmo pojkvän och Skitos.

Irisen.

Tjejen.

Mitt dräktiga sto Disney.

Amun som nu är stor som ett hus.

Merytamun.

Nefertiti.

Och sist men inte minst Iset.

Upprepning är fina grejer då ni sett flera av bilderna förr… men men.
naaw vilka fina bilder med ena riktiga sötisar :)

oj va fint..
jättefina bilder :D sötnosar allihop ;)
Så fine bilder Sarah.Håper de små kommer på en utstilling jeg er på så jeg kan få hilse på de små:-)

Jodå, vi kommer förhoppninsvis till Vikingildern! Annars blir det änglaillern i skara.
Ja men da ses vi ihvertfall på angleillern hvis du ikke kommer med på viking ildern
Sara, vilket valp var det som söker hem?

Det är Iset och Nefertiti ;) Är du sugen igen? ;)
Kan ju inte låta bli att dreggla när dina valpar kommer upp! Dem är ju bara för underbara!
Fina bilder! Visst var det Iris som var syster med Chade? Olik hon var sig sen valpbilden jag har här hemma, men ack så fin!
Och du har rätt, är inte världens mest hästvana, men Disney ser då INTE ut att vara närmare 20 ;)
Paulina
jäklarns Sarah, hur kan det kännas tomt i det där hemmet!? 
Sajtvärd på Iller.ifokus
ojj! vart kär i Iset toksöt!

#23 Haha, det kan man ju undra, men efter att sex valpar har flyttat är vi ju FÅÅÅ.
#22 Ja det är systern. Nej hon är sig inte lik. Fläcken på nosen är borta bland annat.