Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 551 ggr
Peppish
0

Omplacerings iller SÖKES!

Hejsan, jag söker en Omplacerings Iller i Stockholmstrakten. Vill gärna att den är Handtam, Rumsren, Och gärna kan "KOM" "SITT" och grunderna. Maila mig på: peppish@live.se    Så berättar jag lite mer om mig själv och hur Illern kommer att bo osv. Ni kommer även alltid vara välkommna att hälsa på Han/Hon och se hur Han/Hon kommer att bo.

Tack på förhand. MVH Per

HannaM
0
AlbaStiffler
0

Kom och sitt kan få illrar, vi talar om entaka i landet. Många kommer när man ropar på dem, men endast om de orkar och helst bara om de kan gynna något av det (få godis). Så att få en väldresserad iller är inget man direkt kan begära… hehehe…

En väldresserad iller handlar mer om att den är något sånär rumsren, inte bits så mycket eller så hårt och att den kanske kan gå i koppel på promenad. Då har man en duktig iller. :-)

I övrigt håller jag med #1,. kolla in annonserna på omplaseringarna som Velsan har, det är 3 jättefina illrar som helst omplaceras ihop, som bor i Sthlm. De behöver akut ett bra hem.

Robinsnel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min duktigaste iller är Milton, han går väldigt duktigt i koppel, rullar runt, kommer 99/100 när man ropar och så… MEN, han är den med en rejäl social störning: han hugger alla som inte är jag tills benen knakar… Omplacering (fast jag visste att han var så)…

Milton till vänster.

AlbaStiffler
0

*fnissar* Vilken superiller du har Robin!

LiindaLarsson
0

putt

FunkyShrimp
0

#3 neeej va söta dom är! :D haha. <3

lolla87
0

min iller kan rulla runt och ligg! och kommer när man ropar, fast bara om man sitter på huk… och han var inte svår att lära så det kan du nog lära illern bara du har lite godis!!

LiindaLarsson
0

Ligg? det skulle jag villja se en iller.. så när du säger ligg läger den sig ner?

mina kan kom (närsomhälst)

sitt

rullarunt

gå ner.. om den är på bordet eller datan

lolla87
0

#8 jag säger ligg samtidigt som jag drar handen med godis över hans huvud. då lägger han sig ner tills han får sin godis! ;)   för när jag säger rulla runt så gör jag en cirkel rörelse med handen. han lyssnar nog mer på tecknen än själva orden,

Marina
0

Om man vill ha en iller som kan kom och sitt så är det nog bäst att lära den själv. Jag skulel inte säga att sitt och kom är "grunderna" i att ha en iller, som #0 skrev. Utan bitfri och lådtränad är väl det man ska fokusera på?