Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 1232 ggr
LiindaLarsson
0

Sommar/vinter Päls!

Här kan ni lägga in bilder  på era illrar i sommar & vinter pälsar.

Först på sommar päls .

sen på vinterpälsen.

så folk får se vilken skillnad det kan bli :)

LiindaLarsson

LiindaLarsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har aldrig hunnit se Stacy i sin vuxna sommar päls så man kan ju säga att det här är en

sommar päls för valpar (ullig)

LiindaLarsson
0

Men nu har hon sin mörka vinter päls.. först var hon jätte grå men nu är hon lite mer silver svart i pälsen

Vinter pälsen

LiindaLarsson
0

Det är en Stor skillnad på pälsen :)

ViktorMarina
0

Shiiiit! Det är ju inte samma stacy! Galet!

LiindaLarsson
0

#4 visst har hon blivit svart :( jätte mörk jag hoppas verkligen hennes bruna cramiga färg kommet tillbax :)

love it <3 (creamiga pälsen #1 bilden)

ViktorMarina
0

#5: Fast jag tycker hon är ruskigt snygg nu också! Ska bli intressant att se hur hon blir när hon fäller vinterpälsen :)

LiindaLarsson
0

#6 Jo det tycker jag oxå undra vad hon får för färg … har inte du nå bilder på¨dina marina?

Ni andra får oxå lägga in bilder båda på sommar och vinter..

JossanH
0

på första bilden ser det ut som att Stacy inte fått fram sina täckhår ordentligt utan har som sagt bara underull/valpull på ryggen.
Oftast blir illrarna faktiskt mörkare på sommaren än på vintern (kan få lite samma effekt, som på bild 1, när de är mitt i fällning beroende på hur dom fäller. Fäller de allt på en gång kan de se väldigt silvriga ut eller sådär ulliga ut innan täckhåren växt ut ordentligt) och får en bredare och mörkare mask. Har även lagt märke till att många viltfärgade blir mycket mer vita i underullen under vintern och lite mer cremefärgade eller gula under sommaren.

har tyvärr inga sommarbilder på den här datorn..

Sajtvärd på Iller.ifokus

LiindaLarsson
0

#8 Lägg in vinterbilden då :)

JossanH
0

en vintermask på Pegasus

Sajtvärd på Iller.ifokus

FerretCrow
0

Thyra i sommar pälsen

FerretCrow
0

Här är vinter skruden. nästan lika som din stacy i vinterskrud har jag sett på vissa kort liinda

FerretCrow
0

#12 kan tilläga att hon nästan inte har någon mask alls thyra men det där är ett tidigt vinter kort. hittar inget annat bra då jag har kaos på mina hårdiskar

LiindaLarsson
0

#12 haha vilket sött rum är et illrarnas eller? urmusigt

var har du sett dom bilderna :)

FerretCrow
0

#14 nej men nyaste tråden du la ut när du fotade stacy och honney ser där att stacy är ruskigt lik Thyra=) japp det är illrarnas rum dom har barn mattor och gardiner med mera=)

LiindaLarsson
0

putt för kulskull :9 kanske intressant för ny börjare att se hur skillnaden akn bli

LiindaLarsson
0

putt upp åt en tjej

smalltowndude
0

#2 Så söt :)

Här är Pysen i vintermask.

smalltowndude
0

#18 Och sommar mask :)

Stinko
0

Pyr är ju albino så hon är ju alltid vit vilket som… men lägger upp bilder ialla fall.. hittade en bild på henne i vinterpäls och hade rätt kul åt hur tjock hon var.. Haha.

Stinko
0

Pyr är ju albino så hon är ju alltid vit vilket som… men lägger upp bilder ialla fall.. hittade en bild på henne i vinterpäls och hade rätt kul åt hur tjock hon var.. Haha.

Stinko
0

Och här i sommarpälsen.. Hon har inte fällt klart ännu..
Nu har hon fällt 3 ggr sedan maj.. Hoppas hon blir klar snart så man slipper all vit päls på alla svarta kläder…

LiindaLarsson
0

putt

skrollan
0

är det konstigt att skrollan inte fäller sin vinterpäls?

LiindaLarsson
0

^^