Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 584 ggr
Fluffpuff365
0

Öppet hem

Jag har nu försökt att få tag på en omplacering och jag vet inte om det är så att jag är otroligt dum av mig eller om det är jäkligt svårt :S.

Mitt hem är helt öppet för förslag. Bor helt ensam och har så mycket att ge nu när Korven är borta. Känner mig inte helt levande utan något levande i min närhet. Någon som har lust att ge mig lite hjälp på traven? Känner mig urdum som inte förstår hur jag ska göra :/

Sara
0

Trodde du har en viss herre på gång?

Sara

FerretCrow
0

det finns ju jätte många omplaceringar här på forumet.

cannaydia
0

Svenska illerfvänner har endel illrar till omplacering kolla www.illervanner.se annonserna där och låter något intressant maila: omplacering@illervanner.se och berätta lite om dej och korven :-)

FerretCrow
0

#3 ja korven är ju tyvärr borta som det står.

TottsiGirl
0

Åå va roligt att du funderar på en ny illervän :) Som sagt så finns de ju en del illrar ute för omplaceringar här på forumet, men ska hålla ett extra öga öppet om ja hör nått.. Vad e du helst ute efter hane/hona ålder?

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

LiindaLarsson
0

söker du rätt?  visst var det du som hadde korven som försvan för  nån v vecka sen..

Fluffpuff365
0

#5 ålder spelar ingen roll men helst en hane :)

#6 snart 3 veckor sen han dog. Letade ju efter en till innan han försvann också :/

Faxlin
0

Finns ju massor med omplaceringar. Prata med de som är omplacerings kordinatorer på de olika föreningarna så hittar du kanske din nya vän där.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

cannaydia
0

#7 Beklagar

TottsiGirl
0

http://www.iller.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=04b7b983-a9cc-434d-8e9d-19a0cdd49f31 här finns ju visserligen en hone men en omplacering som behöver nytt hem omgående :) har du kikat på denna?

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Mstar
0

Tror inte denna tråden är aktuell längre.

Satmaran
0

Hoppas Herkules har det bra hos dig :)

TottsiGirl
0

O har du fått en liten herkules de hade ja missat totalt :) Kanske denna tråden kan låsas då?

Lycka till med lillgrabben!

Mstar
0

Min Herkules kommer flytta till henne på måndag :)   Och jag hoppas att han blir världens mysgris då, när han slipper vaka över någon annan iller dag och natt.   Nu skall vi ut på utflykt, jag och mina två bäbisar, snart har jag ju bara en…

Mstar
0

Min Herkules kommer flytta till henne på måndag :)   Och jag hoppas att han blir världens mysgris då, när han slipper vaka över någon annan iller dag och natt.   Nu skall vi ut på utflykt, jag och mina två bäbisar, snart har jag ju bara en…

Mstar
0

Mstar
0

Sorry för spammningen, såg det inte förrän nu..