Röd liten stuga
haha oj så söt, kul att illern är i den :P
haha vad gulligt och att illern uppskattar det ;) hade du med sötnosne för att få det eller? :)
Åhh så sött :D

Nämen va sött, en helt egen sommarstuga;) undra om dom har det erbjudandet här också*tänker* Va är den gjord av?=)

#4 Jag har tassat på den…:) Papp!!!
Åh så sött! :D Liten sommarstuga ju :D!
Den ska finnas överallt i de affärer som säljer royal canin till katt (om den inte är slut i vissa affärer vilket jag betvivlar). Har en kompis som har en sådan till sina katter, den är ganska stor faktiskt men kan tänka mig vissa illrar skulle gilla ta sönder den ;)

#5 hihi okej, papp..hmm frågan om det skulle funka här, grabbarna som doppar sig i vattenskålen och springer sen runt överallt och ingenstanns så allt blir blött hehe men om man skulle få en gratis så skulle ja absolut ta emot den ändå;)
#7 Okej, får kolla med Arken här hos mig=) Ja det tror ja också att det skulle bli poppis av vissa;)

Jag har också en sådan till mina. Men den är än så länge nerstoppad i en påsen fortfarande :-) Men den är söt, riktigt söt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag va över på djurmagazinet igår när ja skulle köpa mat till tussarna och då jobbade en tjej som ja ofta pratar med varje gång och då hörde ja med henne om dom hade det här erbjudandet och det hade dom. Fick den för hon tyckte mina illrar skulle få en liten sommarstuga, har dock inte satt ihop den än men snart så=)