Illervalp
Jag har en kompis som jag tror har tagit sig vatten över huvet. Hon har skaffat två illervalpar och kan inte ha kvar den ena. Ska kanske till henne i kväll för att se hur det ligger till. Jag har erbjudit mig att hjälpa henne att hitta en pålitlig och bra ägare. Så som jag har fattat det så har hon en hona och en hane och jag vet inte vilken hon ska behålla och eftersom jag har fått nog av såna som skaffar djur utan att veta vad de gör och antingen avlivar eller något annat dumt så vill jag hjälpa illern att få ett bra hem som han/hon förtjänar. Jag har ju aldrig gjort det här innan så ni får gärna hjälpa till. Jag kommer att lägga in mer information senare när jag vet hur det ligger till.

Jag kan gärana ta hand om en av valparna….
har illervana sen förut… och även gnagar och hund vana ;)
Hon eller du/ni kan ju höra av er till mig.
msn: mr_terrorist@hotbrev.com
mobil: 073-5328103
mail: Kaj.sanfridsson@post.tre.se

Japp du ser Sabina det mesta ordnar sig. Bara hojta till så hjälper vi till allt vi kan.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tack så mycket, hon är lite opålitlig (inte elakt menat) så vi får se vad det blir av det hela. Hoppas att hon ringer mig snart så att jag kan åka dit och se de små busarna, hon glömmer det säkert :)

okej sabina men lova att du hör av dig så fort du vet något…
kan ta både hona eller hane mig spelar det ingen roll.

japp, hör nog av mig på söndag tror jag…

Nu är det ju söndag och jag har fortfarande inte fått komma hem till henne. Jag har försökt men det går bara tydligen inte så ni får lösa det med henne själva. Jag kommer nog inte att prata med henne så ni får gärna berätta vad som hände med tjejen och så önskar jag er lycka till och att någon av er här inne på ifocus får henne (det var honan som hon skulle göra sig av med). Ni kan ju försöka att nå henne på hennes mobil 0703555756, jag har sagt till henne att jag lägger ut hennes nummer här så det är bara att ringa och erbjuda tjejen ett bättre hem.

Vad trist att hon inte nappade på ditt erbjudande Sabina. Hoppas verkligen någon kan hjälpa tösen till ett bra hem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hoppas det löser sig.
Jag vet vad det innebär och ta hem 2 valpar rätt snabbt inpå varandra. Är man inte föreberedd så kan det gå riktigt dåligt. Här hemma hade vi Xander 15 veckor och benjamin 11 veckor. Uj vilket liv det var i över 1 månads tid. De gjorde inget annat än slogs. Men vi gav aldrig upp. Vilket jag är superglad för idag. För idag har vi det jättebra med alla + den nya valpen Klarsferrets Xac. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Hur har det gått med den lilla??

Har inte en aning faktiskt, hoppas att det har gått bra i alla fall. Hennes mobil nummer finns ju här om någon har lust att ringa. Hoppas på det bästa!