OT Ush mardröm...
Känner bara att jag måste skriva av mig, chocken har inte riktigt lagt sig än…
Drömde en så hemsk mardröm att jag vaknade med gråten i halsen och vågade inte somna om.
Drömde att jag som vanligt skulle gå ut ur min stuga, och att Cinkajou sprang ut när jag hade dörren öppen, och självklart sprang han mot vägen. Jag ropade och ropade samtidigt som jag sprang efter men han vägrade lyssna. Och självklart springer han över vägen då en bil kommer och kör på honom…
Känns skönt att se honom springa runt här som vanligt och att det bara var en dröm. Den drömmen kändes verkligen på riktigt. Just att han ignorerade mig så. Just att det var det som hände våran hund, fast det var syrran som sprang efter…
Det blir extra mycket kram och lek för Cinkajou idag, det påminde mig om att min älskling kanske lämnar mig någon dag. Så jag måste ta vara på varenda sekund med honom. Min Cinkajou, tänker aldrig låta något sånt hända honom….

Det är hemskt med mardrömmar, brukar ha en del själv. Och alltid handlar det ju om att någonting händer djuren. Det är väl så att mardrömmar handlar just om det absolut värsta man kan tänka sig. I detta fall att någonting ska hända ens djur.