Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 526 ggr
FerretCrow
0

O.T Ekorr bebis

satt nyss ute på bron hos oss i sole och helt plötsligt ramlar det ner en ekorr bebis i huvudet på mig!!!

vad är oddsen på det. vi har ett litet hål upp till vinden där det har prasslat lite tidigare men jag har trott det vare svalorna som haft bo där men nu har vi fått se att det är ekorrar som bor där. så nu klättrar det bebisar på våran fasad och när jag skulle ta kort visar det ju sig vara slut på stret i kameran så nu är den på laddning så jag hoppas dom fortsätter tills jag kan knäppa lite kort.

den som ramlade ner hade nog inte lärt sig klättra riktigt.

men snacka om att dom är söta. svansarna är större än dom själva=)

man kanske ska skaffa en försäkring som täcker skador från fallande ekorrar hihi, tur dom är liten och lätta

Sarah
0

Hahaha, vad charmigt!

Denna kommentar har tagits bort.
Norrskenets
0

haha va sött, skulle ha blivit väldigt förvånad hihi. Hoppas du hinner knäppa, skulle va roligt att se=)

leo-
0

här studsas det mellan träden varje dag. Har sett en sak som har med våra busar att göra dom viftar oxå på svansen när dom leker med varann

FerretCrow
0

#3 ek startade gräsklipparen så nu är dom uppe på vinden igen=( men hoppas jag hinner fota dom nästa gång dom är ute och leker 

#4 ja här brukar dom jaga varandra runt den stora tellen vi har på gården så jagar dom varandra runt runt på stammen och viftar på svansen.

Stinko
0

Vad kul att ha ekorrar kring huset. Dom är så fina och charmiga. Roligt att kolla på när dom leker. :) Det är inte helt fel att få leka med en ekorre på en ekorres vis..gjorde det när jag hade en ekorrunge som inneboende i 1 månad haha.

FerretCrow
0

#6 åh vilken söt

zickan
0

mahh.. helt kär :-D

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Norrskenets
0

#5 Va synd, men det är bara att hålla ögonen öppna och hoppas på tur=)

#6 Får man ha de?

FerretCrow
0

nu har jag kort lägger in dom lite senare. men nu är det så att den har legat och tryck på samma ställe sedan kl 17 och den hoppar jätte konstigt och är super slö. vad kan jag göra?

Norrskenets
0

#10 Okej. hmm..går det inte att ringa nån chour*stavning?* och höra hur du ska göra. Tycker iaf att du ska avvakta en stund och om du har ett fönster som du kan se h*n genom så kan du hålla koll därifrån så ekorrens föräldrar vågar komma till bäbisen..hoppas det löser sig

leo-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ett litet bidrag till ekorrbilderna dessa blev tagna idag på min gräsmatta genom fönstret på en liten bekymmerslös korre