Leka med kudde?
Haha, här kommer jag och mina konstiga frågor igen :'D.
Historien är som denna… När jag och Cinka delade rum i stora huset så hoppade han jämt upp i min säng, och han rev hål i en av mina kuddar, mycket roande att se, mindre bekvämt under natten.
Nu har jag ju loftet så han kommer inte till mina sängkläder längre. Men idag så fick jag 2 helt nya fluffiga och mjuka kuddar av min kära mami! Så jag tänkte att jag kanske kunde donera den gamla kudden till Cinkajou så han för göra klart sitt projekt.
Men är det farligt för honom? Det är typ vadd inuti, så inga fjädrar. Jag räknar med att det lär se ut som "hej julafton" i min stuga, men vad som helst för att han ska kunna roa sig en timme till eller två.
Men som sagt, är det farligt för honom? Tänkte om han kan få vadd i halsen eller nått sånt? Kan kanske har kul, men jag vill även att det ska vara säkert!
Mvh Antonia :)
Han kanske sväljer vaddet så att det skapar en förstoppning… inte bra alls…
Säger som #1, men det kan ju gå om du bara egr honom den när du är med och under korta stunder. Det får du ju uppskatta själv hur han leker med den, hur innehållet ser utt mm. mm.
Paulina

Sa lange du ar med och ser till att han inte ater den sa lar det val vara ok? Pudding alskar att badda med vadd i transportburen t.ex.
// Amanda
Jag tror inte det är någon fara att han äter det. Håll lite koll bara.
Sara
Okej, då låter jag honom leka med den, men bara när jag har full koll på vad som händer! Verkar han få för sig att stoppa i sig något så tar jag bort kudden så snabbt jag kan! :)

Ja de flesta illrar äter inte vaddet. Men håll koll i alla fall för säkerhets skull.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars