KalasPUFFEN
Nu fick grabbarna en ny liggplats att sova i,,, snacka om att det är först till kvarnen,,, eller INTE *L* jag åker nog på att skaffa en till som det ser ut nu,,,annars kommer Sharkey eller Devil att kvävas,,, dom skiter fullständigt om den andra ligger under om dom kommer 2:a till puffen.. extra skönt med en pälsfäll som underlag verkar det som trots att dom inte låg så då kortet togs,,,
Hehe, sötisar :) <3
va fin :D

Vad skoj att de uppskattar puffen. Jag sa ju att de tyckte om puffar här hemma :-)
Pussa sötgrabbarna från oss.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

haha ja man märkte direkt vilket som va mest poppis att ligga i. Hade sin kära och mysiga transport med fårfäll och mysfilt men ändå valde dom puffen hehe=) Man vill bara gosa ner sig mellan dem, ser så mysigt ut=D
*L* måste klippa bollarna på Sharkey A.S.A.P alltså! han skulle kunne ge bort all energi åt en hel arme…flänger runt som en galning och ska på, upp, i , ner, i ALLT….
fattar inte hur han orkar…

#5 haha du får ge dig till tåls;) A.S.A.P? hehe visst är det energi i han, tror hela kullen från Saga och Buddha fått den energin=D Du får tänka positivt, han visar att han trivs och mår prima;D hehe dom är livsnjutare som tar vara på varenda minut och varenda sekund!;)

hehe, ja den grabben har energi han. Barnen gick i omgångar med honom och han var ute och grävde och lekte men var lika alert på att riva Malins rum på natten ändå :-)
Audiatur et altera pars

#7 haha ja det är inte lätt att trötta ut dessa valpar;) men ändå roligt med så energi fyllda illrar=) Hoppas han skötte sig hemma hos er;)

#8: haha man kan inte gärna säga att han skötte sig. Jag är nog ersättnings skyldig för en tusenlapp till Malin efter hans framfart. :-)
Barnen varrörande överrens Devil är den underbara, men Sharkey får dem att kikna av skratt. Det bästa sakerna är nog att han är speciallist på att hoppa fel, springa in i saker.
Han skulle skynda sig ner från köksbordet och hade nog inte riktigt koll på allt, så han hoppar åt fel håll, inte ner på soffan där han tog sig upp utan ner på golvet. Snacka om magplask i korkmattan. Sedan när Mattias och han busade så sprang han rätt in i bordsbenet, skulle då skynda sig därifrån och sprang istället rätt in i stolsbenet. Så han har bjudit på massor med skratt.
Sedan verkar han ha en bestämd åsikt om att maten inte ska vara i matbyttan utan den ska ligga på golvet. Men det är underbara grabbar, och det var roligt att få ha dem här.
Audiatur et altera pars
6# A.S.A.P = As Soon Ass Possible *L*
#9 Jo jag hörde ju det,,, han har faktiskt inte pajat nått här hemma..ÄNNU.. peppar peppar,,, däremot har han lärt sig att man både kan dricka vattnet och gräva ur det samtidigt!
Sharkey iaf skulle lätt kunna vara mall för ordspråket:
Fort men fel *s* alla dom varianterna av galna hopp och springa in i saker, och pladaskfall sker dagligen.,,, man skrattar lika högt varje gång! charmigare nallebjörn får man nog leta länge efter! 
men han är nog sötast då han sover! *s* vilket sker ca 10-20 minuter efter varje busraket timme..
Den som ska kastrera han lär nog få ett tufft jobb hahaha
blir nog som på Codak (familjens hund) han kasterarde vi pga att han var typ VÄLDIGT energisk…har fortfarande inte lugnat ner sig och detta var 2 år sedan….

#9 jasså, vad har han förstört då?
Haha låter exakt som sina bröder, Rasmus och Mikou. Hoppar in i allt och det ser ut som det är med flit för dom blir ännu mer busiga då haha. hihi ja dom bjuder en på otroligt mycke goda skratt=´D
#10 Jaha
hihi

#10: Ohh, har vi lärt honom lite nya sattyg? hihi
#11: Det är tre porslinshästar, x antal böcker som han har kraffsat sönder, sedan samlar Malin på porslinsdockor och det var en sådan som rök. ;-)
Men han är hur gooo som helst.
Audiatur et altera pars
#12 ja jag tror att den större vattenbaljan har fått fel lärdom *L*

#13: haha, ledsen men samtidigt är det lite skoj att vi lyckas lära den lilla busen lite nyheter :-)
Audiatur et altera pars
14# hahaha du det behövs inga fler SÅNNA om vi så säger *s*

#12 Ojj då=( hihi ja tur är de;)

#15: Kanske tur han inte var här längre då. Så att jag inte hann lära honom mer tokigheter. hihi
#16: Ja visst är det. När man gör så där mycket bus då är det tur man är ruskigt söt. :-)
Audiatur et altera pars

#17 hehe ja det är tur de när dom hittar på sånna tatyg;)