Grävbeteendet.
Vi har nog alla lagt märke till det.. gräva sig under hinder.. typ stopp för dörrar.. krafsandet kan bli olidligt.. fast ja en annan grej.. singer gräver i soffor, i korgar med tyger tja eller bara mitt på golvet ibland..
Vad kommer det beteende sig av?? Ja funderar på att ställa in en stor låda med sand i.. kan hon få gräva bäst hon vill sen, vad tror ni??
hett tips! Skaffa en bra dammsugare….eller ännu hellre en solstol och en pinã colada så kan du ha beach party när singer lekt klart…hihi
hehe, iofs e golvet i mitt kök redan ett smärre katastrof område.. typ hon sprider sand från toalådan, trashat korgar, slitit sönder papprören och mördat min badrumsmatta.. så ja.. lite sand bryr ja mig inte så mkt om just nu. ;)
Tror säekrt hennes smått destruktiva beteende går över med åldern.. just nu e det lite roligt bara.. En rep med massa knutar på e just nu det roligaste.. fö rden kan man slita i utan att den går sönder. ;)
Låter som en trevlig liten dam. =) Som sagt jag och chrille kommer gärna förbi snart och hälsar på er.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
En låda med sand!! JAAA säger singer- det lovar jag!! Gärna lite fuktig jord som du grävt upp så det följer med lite rötter och annat att ta sig egenom!!
Sajtvärd på Iller.ifokus