Suktatråd... valpbilder.
Jag har varit borta i två dagar och killen har haft illerjour… de har vuxit galet mycket och börjat öppna ögonen. Självklart är jag tvungen att lägga ut en ny tråd ;)

Jag har alldeles bestämt för mig att det är extremt förbjudet att lägga ut bilder på söta valpar….

Ojdå det har jag missat ;)
Alla valpar byter päls för tillfället, det är därför de ser lite ruggiga ut.
#10 :O de va bland de sötaste jag sett :O

Underbara kort.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#14 den snor jag! ^^
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Puh, det var sista för stunden… tack alla.

gud va söta!!

Helt ärligt, var bor du? Jag kommer på stört och hämtar dem! haha..
enormt söta grattis till valparnas komst föresten :D

Oj, vad mörka de har blivit sedan förra bildtråden.

#27 de var fotade med blixt då så de åg ljusare ut än vad de var ;)
Bor utanför Stockholm. Nästan alla söker nya hem om sex veckor!

Villka sötnosar ;) Har svårt att förstå hur ni uppfödare kan göra er av med era små valpar!?? Vet inte om jag hade klarat det!??

Huuga va söta dom är*dregglar ner tangentbordet*

De blir ju bara fulare för varje dag som går!
Skämt åsido. Vilka små underbara valpar de lyckades fixa till i norge!
ohh blev kär i nummer 10 är den en hane eller hona?
Åhh.. Dessa ljuvliga små svansar!
Sara

#28 Aha…det förklarar en del. ;-)
Så herlige de er da Sarah nesten så jeg får lyst til og ta med meg ei hjem,men her begynner det og bli ganske fullt så jeg må nok bremse litt,men trur ikke du vil få noe problem med og få solgt de herlige små:-)

Hur många är det som öppnat ögon tro?

Så fina :)

Ja visst blev de underbara valpar efter den enda natten ;) Friska och virila illrar ;) Bnoffan, ska du inte testa med dina tjejer?
Nr tio verkar vara populär ;) Hon kommer att stanna hos mig och är inte till salu. Det har stått i de andra trådarna ;) Är lite sugen själv på 11 och 14 oxå ;) och alla andra såklart.
Helt ljuvliga! vilka skönheter dekommer att bli.
men Sarah..ska duu behålla hela kullen för dig själv? :P

nja… bara en (officiellt) har ju en snokande kille ;) Hannen på bild 11 och honan på 14 har verkligen lyckats charma mig, men det gör de ju allihopa. Suck. Så jobbigt att sälja dem.
Attans då att hon inte är till salu…… :D Nämen är blir det valp iår om allt går ihop så är jag ute efter en hane, då Dollar vill ha en manlig lekkamrat

Det är bara att komma ut! Ingen är tingad.

#40 Äääh!! All får väl plats i ditt heaven bygge för illrar? =P

Jo det tycker ju jag med… sen buren blev klar ser jag inte mina illrar om jag inte aktivt letar reda på dem :( kan ju ha hur många som helst!

#44 Ingen av de små har ju en riktig mask ännu, när brukar den komma…ifall de små mörka nu får en? Lakrits hade ju i princip ingen mask förrän vinterpälsen kom…

De blir ungefär samma som med lakrits skulle jag säga. Det är några man kan se lite på men de behöver få vuxenpäls först ;)

#36 nästan alla börjar komma igång nu, men det är bara en som öppnat dem helt. Tror att alla kommer vara klara till i morgon eller på torsdag.
åååh! Nu blev man ju sugen!
Skulle vara kul att få se illervalpar i verkligheten! jag menar, om dom är såå söta på bilder, då vill jag minsann se hur söta dom är i verkligheten =D

De är sötare i verkligheten. Om du bor i Stockholmsområdet är det bara att komma förbi.

#49 Är du alltid hemma? :)

I princip. Jobbar på unversitetet med att undervisa. För tillfället har vi en paus till den 15e maj. Innan det är jag hemma varje dag och jobbar hemifrån. Det är fint att vara akademiker som fastnar på universitetet. Mellan den 15e och 28e kommer jag istället jobba dygnet runt och typ bo på universitetet.

Vad undervisar du i? Jag är så trött på mig själv för att jag inte ännu hittat "min grej" och sen kör på det…bläää. Aja, nu gör jag kaffedrinkar med hjärtan i, det glädjer ju alltid någon medmänniska =S

I Nationalekonomi. Läste ett masterprogram i det, men tyckte att dte var för brett. Fick chansen att undervisa på grundkursen medan jag väntar på ett masterprogram i miljöekonomi som bara börjar på höstterminen.
Åh! Det skulle vara roligt. Är en spånga bo, så inte så fasligt långt direkt :)

Skulle tro att det tar drygt två timmar från Spånga om man åker komunalt.

#54 med lite tur kan du lifta med oss=) annars kan du och jag åka kommunalt tillsammans, jag hittar numera=p och ja ungefär två timmar tar det

Grymt. Tar bara en timme att köra ;)
#56 Jo det skulle vara kul! :)

Moahahah, jag är mästerförhandlare. Killen har gått med på att behålla två st. Utbyte, han får bygga en dator till ;)
#59 haha! jag förhandla oxå mha nytt datorbygge :P

När jag väkte bebisarn i morse kravlade fem st upp på lådan och gjorde sitt där :) :) Cathy är ju iofs nästan 100% på lådan, men inte morbror Cliff. Duktiga är de och stolt är jag!

Åå duktiga bäbisar=) Fast när jag var där var dom ju nästnintill 100%..på mig…=p

Goooooosiga bäbisar! :D:D:D
Vilka underbara bilder! =D

helt förstusande. är de bra att ge dom kuckling när dom är så små.. tängte på ben .. bara nyfiken … mena inge illa

#65 så länge dom får så stora hela ben som i kycklingvingar så är det bara bra, dom kan inte tugga dom när dom är små utan gnager bara av köttet. Men att ge små benflisor som dom kan råka svälja kan bli farligt