Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 517 ggr
Jaha-jaa
0

Lat iller...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Busan är väldigt lat, så klart ska hon bädda med kuddarna i soffan o lägga sig på dom.
Här är två bilder på henne…

Busan

Busan gäsparimg

Faxlin
0

Hon är så söt din lilla päls. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Jättefina kort på din iller. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Toya
0

va sööt hon var!!   Glad

Jaha-jaa
0

det är rena turen jag fick kort på henne för hon brukar springa iväg så fort jag visar kameran haha! Det är säkert blixten hon inte gillar hihi… Men just denna dagen var det väldigt varmt o hon väldigt trött

Faxlin
0

Jag tror de har en kamera radar som varnar dem. Mina är direk hopplösa att få bra kort på.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jaha-jaa
0

haha ja så är det nog

Madde
0

Jag har lyckats fånga mina illrar på kort. Men det är inte lätt. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

ferretgirl
0

Hon är för go din Busan Jaha_ja. Föresten, jag har en liten överraskning till dig sen till utställningen i Landskrona, vad får du se då.

Jaha-jaa
0

ÅÅÅH nu blev jag tok nyfiken ju!!

JossanH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På tal om sovplatser så jittade dexter den perfekta häromkvällen. Jag hade lite fuktigt nytvättat hår och det var så mysigt att borra in sig i sova i!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

sofie
0

#8 Vad är det för utställning i landskrona?

Flisa
0

Men nej, vilken söt ludenkorv Räcka ut tungan

Jaha-jaa
0

Det är en utställning för råttor men den lokala gruppen i skåne har slagit ihopa utställningen med en smådjurs mässa. Så flera små djurs föreningar runt om i skåne är inbjudna att ha en monitor att visa upp sina djur o sin klubb osv. så det kommer finnas möss, råttor, degus, chinchilla, kanin, iller mm jag kommer inte på alla just nu. Det är till för alla att komma o besöka o kolla på utställningen o alla djur o agility för råttor mm.

När: Utställning Stora Höst 14-15 oktober

Plats: Folkets Hus, Säbygatan 16, Landskrona