Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 265 ggr
Theres
0

Sport

Håller ni bara på med illrara, eller är det någon som speler golf? :P

golf.ifokus.se

-eM-
0

Jag, fast har en paus från golfandet. :D

Theres
0

okej :P skulle jag nog med behöva ta, tävlade igår och hade bara 14 poäng =/ det är grymt kasst ju, jag som aldrig brukar ha under 38 poäng, vad har du/hade du innan du pausade för hcp?

golf.ifokus.se

-eM-
0

Det är hemligt! :D

Theres
0

nae? dela med dig nu, själv är jag rätt medel, började på 23,2 i år, sen har jag haft 22,4 som längst i år tror jag, har tyvärr 22,8 nu, har spelat kasst

golf.ifokus.se

-eM-
0

Haha, jag har väl 53. Har väl lirat i 5 år. Gått ca 10 rundor och sen tog jag paus.

Theres
0

okej, jag började på 72, sen 54 så fick man ju grönt kort, sen 36 så fick man ju vitt, nu förtiden så börjar alla på 36 +, vilket jag tycker är fusk, för jag fick ju börja ända på 72…jobbigt :S

golf.ifokus.se

Madde
0

Det där med golf har jag aldrig riktigt förstått. Någon som har lust och berätta tjusningen med golfen.

Har testat och slå bollar bara och det vara både svårt och kul. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

-eM-
0

Det enda jag tyckte om var att det var lugnt och tyst, man behöver inte stress och kommer bort för en stund. Sen skulle jag kunna skippa det där slåendet på bollen, fast det är nog ganska roligt det med..

klarsferrets
0

#7 instämmer med madde har alldrig förståt mig på den sporten alls

Faxlin
0

Hmm, golf. Ja den dag jag lär mig att förstå golf och då speciellt golfare är när det börjar falla golfbollar från himlen.
Vi har en golfbana här i krokarna, tydligen en rätt bra om jag ska tro golfarna,-)
Det är helt makalöst vad maniska de är med sitt golfande.
jag menar jag älskar mina djur men jag skulle aldrig sätta mig och rida ut på hästen klockan fem på morgonen. ;-)
Men golfarna de står där i sol, regn och ur och skur. hihi Morgon, middag och kväll så länge de bara ser bollarna.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Theres
0

golf är roligt, för man kan styra själv hur det går, det är inte som i fotboll, när man måste förlita sig på laget… det bästa med gilf är när man slår länge än man gjort innan, när man gör par och birdie, när man nästan gör en hole in one, när man vinner en tävling man aldrig trodde man skulle vinna, det är så…kul :P

golf.ifokus.se

Madde
0

Kanske får ut och testa och slå lite bollar någon helg. Var ju rätt kul sist vi gjorde det. Fast då antar jag att man måste ha en egen klubba med sig till golfklubben.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Theres
0

inte här, här får man låna =)

golf.ifokus.se

Faxlin
0

#11: Tack för förklaringen. Kanske kan ha lite större förståelse för golfarna då. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Theres
0

fast ibland på golfbanan brukar jag faktiskt tänka vad det är jag håller på med, gå runt och slå på en boll, men då tänker jag på alla andra sporter, och de är ju faktiskt inget vidare smarta de heller, som att sparka på en boll, eller hoppa högt, till vilken nytta…egentligen? :P

golf.ifokus.se