Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 212 ggr
Mandysan
0

Önskelista

Vad står överst på eran önskelista när det gäller saker till era illrar? Är det en ny transportbur, en sån där ny sele eller något annat?

-Berätta!

Faxlin
0

Ohh, buren från Amhs illertorg är klart det som står högst. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

NinaS
0

På min önskelista står illern överst…

Faxlin
0

haha, ja den var klart bäst måste jag säga. ;-)

Audiatur et altera pars

domiino
0

jag önskar pengar till en ny resebur till lillla roxxy så hon har plats för låda o matta o alla hennes grejjor hon bara "måste" ha med sig..men csn anser inte det vara lika viktigt dock…alltså jag går på csn bidrag så det blir inte mycket över i månaden efter att betalt räkningarna..hihi

Madde
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag önskar mig den nya buren från Ahms-illertorg till mina illrar. Jag har beställt den men vill ha den NU.  Skrattande

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

tessa
0

Tjusig bur, vad kostar en sådan tro? =)

Madde
0

Hör med Ahms-illertorg. =) Än så länge är vi 3 eller 4 personer som vill ha den måste vara 5 för att den ska beställas.

Har vi tur hinner den komma innan IT så vi kan ha den där så illrarna får lite plats och springa på under utställningen. =)

NinaS
0

Vi är fyra, tror jag…

Madde
0

ok så fyra stycken och buren kostar 3600kr och är en väldigt stabil sak. Det gillar jag med den. =)

ixid
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Meh- hallå! Den som inte önskar sig en sån här måste vara tokig! *En sån här vill mina illrar ha, det har dem sagt…

Veronica
0

Jag önskar att jag kunde köpa ett hus så illrarna fick lite mera yta att springa på än våran 2:a på 64 kvm…..

Amor vincit omnia

Madde
0

#11: Det var en bra önskan. Den måste jag nästan oxå lägga på min lista för jag vill oxå ha det lite större. Bor oxå i en 2:a fast på 63kvm. Så inte så mycket som skiljer sig där. =)))

sofie
0

#11 och 12. Och vi bor i en 2:a på 61 kvm. *skratt*

Faxlin
0

Jag önskar mig ett större hus ;-)

Audiatur et altera pars

Veronica
0

Men Åsa…..du ska vara glad att du redan har ett hus! Ska vi byta Flört

Amor vincit omnia

Faxlin
0

haha, nepp tror inte det ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Ja hus vore inte helt fel det heller. Men det blir ju mer jobb då när man har ett hus så jag nöjer mig med lägenhet för tillfället. =)

Faxlin
0

haha, fel tråd var detta

Audiatur et altera pars

Denna kommentar har tagits bort.
Nettan
0

Jag önskar mig en utebur åt mina pillrar

Faxlin
0

Nettan, det skriver jag under på också. Vill ha. Hmm, svårt det här med högsta önskan. Man vill ha så mycket. ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Här har vi en riktig bild på den bur jag vill ha. =) En mer där man ser hur det ser ut. =) Länk. =)

Faxlin
0

Japp, stryk skulle du ha som frestar en sådär Madde.

Audiatur et altera pars

Madde
0

Nu äntligen tack vare trine har jag hittat bilden på den fina buren. De andra bilderna ser man tyvärr inte några illrar i den så man kan få en hum om hur det ska fungera och se ut. =)

klarsferrets
0

ja du madde den är så snygg önskade att jag kunde beställa en till IT oxå den är kanon snygg o praktiskt. Med tanke på att vi har o-kastrerade hanar o honor  så är det toppen för man kan stänga i gen i mellan dom

Madde
0

#25. Visst är den kanon som du säger att man kan dela in den i 2 burar om man känner för det. Det tycker jag är kanon. =)

Flisa
0

Önskelista? En iller :)

PeterJenna
0

överst på min önskelista är att pys itne skulle varit sjuk och för då hade han sprungit runt här idag.. men nu bor pysen hos Gud!  annars så hade han nog helst viljat ha en sån där bärsele så han hade kunnat sitta i min famn hela dagarna.. ;P /jenna

Nea
0

På min önskelista står ett större boende med tomt så man kan inreda ett mysigt illerrum och ha illrarna ute.

Misty
0

å… överst på listan stå nog *funderar* en ute bur.. eller en illervalp *ler*

[tiiia]
0

här hemma önskar vi oss en illersele med tillhörande illerjacka till de ruskigt kalla dagarna i vinter .Skrattande