Saras Valpar 3-4 veckor
Har haft förmånen att få vara barnvakt åt mina "barnbarn", Saras valpar. Pga all turbulens som varit sista veckan så har det inte blivit någon organisation på valpisbilderna, så här kommer de i lite blandad kompott på de 5 underbara små knytena. De är verkligen speciella dessa valpar. Tidigt utvecklade, och ycket frammåt! Helt underbara!!
Lilla Alea

Näpna lilla Alma, med det sötaste lilla ansikte jag sett

gud så gosiga :D
alvin e min favorit :P
uss va jobbigt :( såå söt
Gud så söta de är. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Dom är alldeles för söta för sitt eget bästa, jag hade ju turen att befinna mig hemm hos sarae så jag har fått gosa med dom jag med, riktiga charmtroll som har hållt en bra sällskap på toaletten

Ååååååååååh!

Huuga vilka sötisar*dregglar*

Det går ju bara inte att motstå Alinda, gud så charmig och söt man kan vara

Sara är verkligen lik Cathy… Jättesöta, men gud så ljusa silvrar!
#33 ja de är otroligt ljusa…mycket ljusare än vad chaos var. Skulle inte förvåna mig om dessa 2 blir dew innan årets slut nästan.
Naw, borde inte va tillåtet att visa såna söta pälsbollar! :) Helt underbara.

oooh, ge mig alma och alvin! :O
// Amanda
ama e helt ljuvlig… e något putt på att hon ska stanna hos sin matte måste jag erkänna :P

Men de ljusa… åhhh… gud vad söta!
Ni ska ju skicka hit Alea va :P
golf.ifokus.se

Helt förälskad i Alinda*dregglar ner allt* gråter att jag just nu har stopp i illerintaget =´(*vill juh ha*

Bild 18 va så otroligt söt, skulle passa på en vägg med en fin ram=)

Visst är dom fruktansvärt söööta ;)

#41 Det är det minsta man kan säga;) är så kär*dregglar*

sarae Vill juh se mer bilder nu juh! va ett tag sen nu, skärpning hehe;)

Ooooootroligt söta!!!
Vilka fina silverflickor, helt klart avis ;)

Här kommer lite nya bilder från förra veckan=)
Först ut Alea, vacker som få

Tomteflicka är hon minsann Alinda

Alwyn, ensam kille i kullen visar hur otroligt söt och charmig han är

Men huu va dum du är! får inte visa så fina bilder på Alinda och Alea, blir så lessen av tanken att ingen av dom kan komma hem till mig och bli en i gänget =´( är olyckligt kär i dom

Måste vara de ljustase silverbebisar jag sett.

#57 mm dom är inte mörka inte, misstänker at tdom kommer ljusna till DEW
är det några bokade?=)

#59 jag har för mig att några är bokade men vet inte hundra

Ida ska väl behålla två av töserna själv iallafall.
Dom är verkligen jättesöta! :)
Guuud va silver va grannt! :) Fast alla va ju underbara :D
Guud så söta hela högen :)
Åh jag blev störtförälskad i Alea! Vill-ha-vill-ha-vill-ha!! Så vacker och gosig!! *valplängtan*
Förbaskade sambo som har satt illerstopp "bara" för att vi har en människovalp på g! :P
Men ooo hjälp vilka snyggingar.. stön nu e hela tagentbordet nerdregglat igen..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Var och hälsade på Ida, Sara och hennes valpar idag. Och oj, oj, oj vad ljuvliga de är!!
Visste inte riktigt vem man skulle gosa med först. Finns någon söting kvar att tinga. Själv tänkte jag smussla med mig hela högen under tröjan men det gick inte så bra. Sen övervägde jag att ta med mig hunden hem istället, men det funkade inte heller.
Så nu sitter jag i soffan och hela mitt iller-gäng håller på att sniffa över mig så nosarna håller på att gå ur led. De slickar och sniffar och undrar hur många jag egentligen kunde med att vara otrogen med på en gång?!
Både illrar och hund!

#67 Åhh lyllo, antar att du är fast nu att ta hem nån av valparna sen;) hehe va sött

Tycker nog att 9st är ganska tillräckligt faktiskt, men visst var det frestande.

Och gissa var alla valparna ska var ai helgen.. i mitt vardagsrum, tjoho. Jag ska njuta och lukta och gosa och bli sönderbiten i fötterna! Hoppas Ida glömmer räkna när hon åker hem sen….
Aldrig mer silver säger jag ;)

#69 hihi ja det förstår jag;) ja otroligt, här känns det som att 4st skulle va taket för mig så en till får rum men just nu är det stopp plus att jag vill ha Rasmus färdig uppfostrad först innan en till kommer in i gänget…jobbigt/hårt men man får hålla på sig, men ja kommer nog att för alltid ångra ljupt att jag inte tingade Alinda eller Alea=´( *såå olyckligt kär*
#70 Åhhh lyllo dig. Viskar: Du kan vell sno med en valp till mig också på en gång ;)
Japp, de stämmer. Lilla Allora söker efter ett roligt hem att komma till om ett par veckor! Hon är rätt lik sin mor, ljust viltfärgad. Kan de där med att vara busig så klart men ändå rätt lugn och fin. Det finns mer information om kullen på www.starshineferrets.se.
Idag var dom ute i gräset och solen! Alea och Alinda va så klart ut först, sen kom Alma och Allora nosandes…sist men inte minst Alwyn. Han va klart mest misstänksam av dom alla på måsarna och vinden. ;) Självklart har kameran lyckats ladda ur….ja blir så trött.
Mvh,
IDA

#73 Hittar inte vart det står inne på starshineferrets?

#75 tack=)
Usch va det kliar i fingrarna =S

Nu är dom små här=) Allt har gått jättebra, Valparna har fått träffa både farbror Belsebub och farbror Valle. Ja och självklart extramamma Meja. Hon klampade in hos Sara och valparna utan att fråga och kände att här hör jag hemma, hon mottogs fint så just nu är det två mammor och fem små söta valpar i hagen.
På bilden säger Alea hej till alla=)

Och här kommer Alinda och ett stort gult rör

Allora har just räddat en boll från poolen

En plaskblöt Allora efter ett dopp

Alea visar sitt fina ansikte igen

Huu så söta, måste va kul att ha dom hos dig HannaM =)

Jepp det är jättetrevligt. Idag släppte jag ut hela familjen så dom fick se min lägenhet och träffa lite stora illrar. Det gick kanonbra. Två små olyckor vid ytterdörren var dom enda problemen. Belsebub busade så fint med lilla Alma…

Det var mycket att upptäcka i stora världen, bland annat lek och mysburen

Elliotts favorit, bläckfisken måste undersökas

Sen måste man faktiskt sova lite också

Naw va sött och älskade tass bilden*dreggel*