Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 511 ggr
Telefonkontakt
0

Illern i kylen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle dricka ett glas vatten så jag öppnade kylen och tog ut vattenkannan. Stängde kylen och fick se att Fred skulle kissa på golvet. Kom av mig med drickandet självklart och tog itu med det problemet. Satte mig vid datorn och svarade på en msn-konversation när jag kom på att jag skulle dricka vatten. Så jag drack vattnet och öppnade kylen och såg Sigge se väldigt arg ut.. Jag hade stängt in honom i kylen..!

Vilken tur att jag inte var borta länge.. Hädanefter så ska jag alltid titta extra noga att det inte är en iller ikylen..

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Theres
0

Tur det inte var frysen :P

golf.ifokus.se

Marina
0

Haha jag hittade en av mina i frysen en gång. Miramis hette han, vi hade lite folk hemam och hade tagit en pizza ur frysen och så hade ävl nån stängt för dåligt. Så när jag tittade så var dörren till fysen öppen och Miramis låg på rygg på en hylla och slickade på isen, helnöjd med sig själv var han. Det var nog det roligaste jag sett i illerväg :)

zickan
0

haha.. känner till det där så väl. ayela är hopplös att tigga när jag är i köket. även snabb som satan in i diskmaskinen eller i kylskåpet.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Telefonkontakt
0

snart kommer fred nog också att hoppa in i kylen. han är dock lite för iten än :P

Aviendha
0

Hihi.. När det var värme-bölja här hemma så stoppade jag faktiskt in phoenix i kylen, med öppen dörr dock, för han kunde knappt andas, och var kokhet om tassarna.. Fick nästan dra honom ut ur hans nyfunna paradis =p

Fruttisen
0

Har du ingen mat människa !! :))

Telefonkontakt
0

#6 Inte så mycket.. Illrarnas del av frysen är större än vår :P

Faxlin
0

Här är det så vanligt med en iller i kylen så fort man öppnar att man är van att kontrollera, plocka ut en iller för att kunna ta ut de två som smet in medans den första plockades ut. Efter fem minuter kan man äntligen stänga också. Om man gör det jäkligt snabbt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AlbaStiffler
0

Det är praktiskt att ha grönsakslådor nederst i kylen fö rdå kan inte illrarna komma in lika lätt… annars hade vi alltid haft 2 gynnare i kylen, de ligger alltid och vaktar utanför.