Iller i Sthlm
Tänkte fråga om det finns någon som man kunde hälsa på med iller i Sthlms området ? Dom har aldrig träffat några andra illrar förrut , så det skulle vara kul o se . Även ett prov när vi ska köpa en till liten Valp :)

Ni kan komma förbi min om ni vill, men mina kan vara lite dumma mot nadr illrar. Har desutom valpar kvar.

Vart bor du ?

Rimbo norr om Stockholm.

Välkomna hit, till Upplands Väsby! :) Men då mina precis är på sin sista skabbkur är ett öronprov innan ett Måste! Har två honor, dom är sociala men kan vara lite väl revirvaktande hemma…men vi har fina grönområden omkring oss!

Låter jätte bra :)

Kan komma hem till mig oxå..har två vuxna och liten valp hemma hos mig..Jag finns i Tumba så det e bara at komma förbi..brukar inte vara några problem med andra illrar..

Glöm inte skabba av era illrar innan, dvs kolla hos veterinären att det är 100% skabbfria (inte bara symptomfria alltså). Ursäkta, men jag är skabbhatare idag!!!
Jag finns också i Upplands Väsby. Har 7 illrar, en del går inte alls med andra illrar än sin egen flock, andra fungerar hur jättebra med vilken iller som helst.
Ví finns lite utanför södertälje bara med två pälskorvar :D

Hässelby var det här, har fyra stycken varav tre är rätt trevliga mot andra, vet dock inte hur det är på hemmaplan eftersom vi aldrig haft besök.
#10 Nähä? Siddan räknas inte? 

#11 sorry=) men då var dom i brunst så jag vet inte hur dom är nu.. eller ja två var i brunst, det gick inge bra=) men elliott gillade sid

putt

Vi har en gosig illerkille i Johanneshov :) Välkomna!

#13 Nästnästa vecka är jag ledig på helgen, då har kan jag ta emot illrar ifall ni vill! Eller, hur jobbar ni i veckorna? :) Jobbar nämligen själv skift och har lite dagar här å var som är öppna!