Iller och katt?
Vet inte om det finns någon tråd om det här sen tidigare..
Jag undrar hur iller och katt fungerar tillsammans. Jag har en kisse och får snart hem min illertjej (jippi!). Kissen är ganska lugn och gillar inte bråk, men han tycker inte om hundar. Tänkte att det kanske kan funka eftersom kisse är snäll och illern är ung och kanske kan vänja sig vid katten.
Vad tror ni? Någon annan som har katt och iller?
(måste bara visa upp min Nils också..)

Jag var ju nästan på väg att få en iller, då mamma sa att (gameover) jessica här på ifkus skulle komma hem till oss och bo nån dag eller två för att se hur det gick, till en början med världes snällaste katt så började han fräsa. edan gick det bättre och bättre, men han måste nog ha undrat vad det är för konstig avlång katt som kommer in till hans hem. hihi*
Annars gick det väl prima! Men det är så olika på olika individer, det där får du ta reda på själv när Bollen kommer till er. :)
Lycka till/ Roxanne
Humla har fått följa med mig och hunden hem till en kompis som har två cornish rex, och alla 4 funkar jätte bra tillsammans, katterna brukar peta lite på illern när hon äter (för då använder hon tänderna till annant) Humla tycker också de e skit kul att jaga katterna :P Iller å katt har ju rätt lika signaler, båda kröker ryggen, fluffar upp pälsen å svansen å väser när de känner sig hotade, fast de gorde bara humla, å bara i början. nu e katterna bara nyfikna på henne men hon är ju lite läskig. å hon vill leka med dem. jätte kul när hon råkar bita ån av dem i rumpan å man hör ett kattskrik å en katt som flyger rakt upp i luften å sen springer å gömmer sig,hihi

Oh, vad glad jag blir när att höra att det har funkat för andra! Hoppas verkligen att mina älsklingar kommer överens. Jag får väl berättar hur det går sen.. o ta lite bilder.

Vad bra att det verkar gå bra. Hoppas det håller i sig och till slut kanske vi får se kort när de sover ihop;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#4: Åh vad söta din hona och katten var ihop. =) Såg riktigt mysigt ut. =)))
Har du fler kort a.net? =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.