Bilder från HC träffen!
Äntligen har jag fixat färdigt med korten från HC.
Har lagt ut dem på en annan sida….skulle ta så lång tid att lägga ut alla här =) Har skrivit beskrivningar på några av korten, men vill gärna ha reda på vilka de andra illrarna är samt om jag skrivit rätt på dem som har text =)
http://s109.photobucket.com/albums/n55/chaoticas_illrar/Illertraffen%20i%20HC/
Amor vincit omnia
Vad skoj och se en massa bilder från träffen. =)
Tänkte höra om du tog kort på oss som var där. Då inte illrarna. =)) Själv så har jag inte ett enda kort på mig själv
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
De enda kort jag har på folk är på peters son dan och åsas dotter malin…..var ju inte helt nykter visa dagar och då passade de på att ta en massa bilder, tror det vart nått på oss när vi satt och pratade med. Men inga bilder på människor under träffen….är urdålig på det…..bara en massa söta illrar vart det =)
Var lite svårt att se skillnad på dina killar madde, dom ser ju så lika ut! För mig iallafall….men inte för dig antar jag =)
Amor vincit omnia

jätte fina bilder du har tagit

Åhh.. jättesöta bilder på "min" älskling ambra.. speciellt närbilden 

Ohh, en hel del av mina sköningar kom med på bild. Så häftigt det var när de sov i en stor hög inne i hagen. För er som inte vet så är Crazy med i den högen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jättefina kort Veronica =)
Jag kände igen mina egna pillrar på några kort. Talar om vilka så du kan skriva ut vilka dom är =)
Sidan 2: Bilden som heter "Elvis (?)" ÄR Elvis =)
Sidan 3: Bilden längst upp till höger är Elvis och någon av Maddes illrar men jag vet inte vem. Bilden till höger och den till vänster på raden under är Chiquita. Dom två första bilderna från vänster på rad 3 är Elvis och likaså den första bilden från vänster på rad 4.
Sidan 4: Bilden längst till vänster på rad 4 är Triss med någon av Maddes illrar. Den högra bilden är Chiquita. Bilden längst till vänster på rad 5 är Chiquita.
Sidan 5: Bilderna i mitten på andra raden är Chiquita. Bilden till vänster på rad 3 är Elvis.
Så, det var dom jag kände igen =)
Verkligen superfina bilder Veronica =) Har du något emot att jag kopierar och spar några på min dator hemma?
#6 Nejdå Elin, det är bara att "stjäla" =)
Ska uppdatera med namnen på bilderna också 0)
Amor vincit omnia

veronica.. får jag kopiera bilderna på ambra och spara dem?

är helt såld på bilden på angel. du har verkligen lyckats fånga honom. =)
Så länge ni använder bilderna privat så gör det inget att ni "stjäl" dem, bara kul att ta bilder som ägaren (eller andra) gillar =)
Amor vincit omnia