bild på amy..

Vilken liten söting. Ser fram emot fler bilder framöver. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
en riktig söting ja …
det kommer definitivt fler så fort hon flyttat hem till mej..
funderar på det här emd bur.
jag bor ju i en liten etta.. är det ngn idé att skaffa bur för tillfällen då det kan behövas eller kan man vänta och avvakta..?
Vad roligt. Jag va på kurs med marias lilla syster och då berätta hon om marias illrar :)
#3 asso vad kul! vad berättade hon då om sina illrar?
#4 Hon berätta inte så mycke. Hon va inte så insatt i illrar. Men att dom bruka krypa in i byxbenet. Vilken iller gör inte det? hihi.Att dom va fina och snälla. Att hon hade många tyckte hon. Ja lite sånt.

En bur kan vara trevligt för illern i alla fall. Ett ställe att hänga hängmattor i och sådant liksom.
Audiatur et altera pars
#5 ok… ser fram emot Amy.. *längtar*
#6 precis vad jag tänkte med.. men det gör väl inget om buren får vänta en månad. eller?

Nej då, en bur är absolut inget måste. Bara lite mysigt att ha uppställd. ;-)
Audiatur et altera pars
#8 ok vad bra. Var lite orolig för detta. Min ekonomi tillåter inget sådant inköp nästa månad nämligen ( låter dumt att sga, men ftersom illern inte kommer må dåligt av det e det väll ok)

Ja då det är fullt okej att ha taskig ekonomi. Och här inne är vi till för att stötta varandra inte klanka på varandra. Så här kan du skriva vad som helst.
Audiatur et altera pars
#10..tack Åsa :)

haha, behöver inte tacka för det. ;-)
Audiatur et altera pars
nej men det känns skönt att veta att man inte blir dömd för sin ekonomi överallt :)
naaaaew=) vilken underbar bild!
ja det tycker jag med :) men som sagt, det lär bli ett par hundra fler när jag väl hämtat henne :)