Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 491 ggr
Eelin
0

Familjemedlem sökes...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sambon och jag vill ha en kompis till vår älskling Myran. Jag lägger ut en annons för att jag är lite förvirrad, det är inte lätt att hålla koll på alla uppfödarannonser här inne, haha. Myran är 1 år och 3 månader. Hon har tidigare varit lite arg mot vuxna illrar, men vi har hoppet uppe att en valp ska fungera. Vi bor i Karlskrona, Blekinge. Vi söker en liten tös som bor i alla fall hyffsat nära.

Vi har mycket att erbjuda en ny familjemedlem och vi vill gärna hålla kontakten med uppfödaren.

Kramar Eelin, Per och Myran

LiindaLarsson
0

puttar uå annonser åt dej nu då :)

Eelin
0

Haha… kollade igenom alla. #puttar upp åt Eelin" haha.. jag skrattade nästan ihjäl mig. Tack ska du ha.

LiindaLarsson
0

hehe varsegod :) finns ju många mer men orkar inte putta alla.. kan göra det nånannan dag.. sen finns dej ompleceringar om det skulle intressera du vet ju illervänner..

//kram <3

Satmaran
0

Vi har 2 töser kvar ;)

Men Malmö är kanske för långt?

LiindaLarsson
0

#0 se vilke fint erbjudande du fick :) Lycka till med en illerhandel :)

Eelin
0

Malmö är inte alls långt, så det är ingen fara. pm: ar dig.

klarsferrets
0

klarsferrets har 1 obokad kvar

Illercafe
0

Mina rekommendationer på uppfödare här inne är Satmaran och Cannaydia. Jag köpte valpar från båda förra året och det är helt underbara illrar.

Satmaran
0

#8 Åh! Tackar och bugar, Liselott!!!

Vi ses i Svedala!!! Hoppas att många av mina valpar kan dyka upp :)

[trollskogen]
0

Jag har valpar o finns i norra östergötland om det kan vara intressant.

Valparna är vita (albino) pastell , vilt + en tomtehuvad´/vilt ev silvertomte…

Pris utan chipp o vacc 1000kr.

Hör gjärna av dej på mail   s_norf@hotmail.com

League
0

Jag har 2 valpar kvar. en hona och en hane. viltfärgade. Kan levereras till karlskrona i augusti. 2000kr