Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 1005 ggr
Fluffpuff365
0

Hejdå älskling

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är sista bilden tagen på korven. 5 minuter innan han somnade in…

Har inte mycket mer att säga. Ni som förlorat era små pälsar vet hur jag känner det. Men han har det bra nu iallafall.

holtz
0

Nej fy vad tråkigt.. Usch vad ledsamt.. Får tårar här hemma… Beklagar verkligen sorgen!!!

Sara
0

Beklagar sorgen!

Sara

Aviendha
0

Jag vet inte vad jag ska säga.. Jag är så oerhört ledsen för din skull! Skickar en massa tröstkramar

zickan
0

inte alls kul. stackare.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[jenkass]
0

finns inga ord Gråter R.I.P

FerretCrow
0

beklagar sorgen =( stora tröst kramar

[HannahoHenrik]
0

Beklagar verkligen sorgen

UlrikaD
0

Beklagar verkligen sorgen. Började storgråta här hemma när jag öppnade bilden. Lilla, lilla Korven med bandage på benet. F-n vad orättvist livet kan vara. Sänder så många tröstkramar härifrån som du bara orkar ta emot!!!!

Sarah
0

Åh så sorgligt. Tänker på dig.

Satmaran
0

Fy vad tragiskt! Beklagar sorgen!

LiindaLarsson
0

Förstår precis hur det känns att förlora nån man verkligen älskar.. beklagar ännu en gång

vivica
0

beklager sorgen,får mig att tänka på dom jag har forlorad med åren,det är lika jobbigt varje gångGråter

Faxlin
0

Beklagar så sorgen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

usch så sorgligt. beklagar verkligen sorgen. Jättefin bild.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Soffi
0

Beklagar sorgen. Blev även jag tårögd när jag öppnade bilden. Hoppas han har det bättre nu. Massa tröstkramar till dig!

Ilokay
0

beklagar sorgen.. lider verkligen med er

Stotte
0

Usch vad hemskt! Beklagar verkligen! :(

AlbaStiffler
0

:´-(

Jenahbella
0

godnatt korven :( beklagar sorgen!

Theres
0

Jag är helt mållös :(

golf.ifokus.se

Fluffpuff365
0

Tack alla. Han var den mest finaste lilla gubben för mig. Saknar han redan otroligt mycket och ikväll blir det begravning. Så tyst och tomt här hemma.

tokage
0

Beklagar verkligen sorgen. Tårarna bara rinner. Jag vet inte hur det är att förlora en iller, men jag vet hur det är att förlora andra pälsklädda djur…

Johan-
0

Vad hemst, mina tankar är hos dig!

Vintage
0

Beklagar sorgen så mycket.

Vilken sorglig bild

Gustav-o-Linda
0

Beklagar…. Fan va jobbigt …

Norrskenets
0

Beklagar sorgen oerhört*tröst kramar* Får man fråga varför han fick somna in? om det inte är för privat såklart *mer tröstkramar från mig och tussarna*

LiindaLarsson
0

#26 tråden Korven är döende! där står det ju Flört

JossanH
0

beklagar sorgen…

Sajtvärd på Iller.ifokus

Norrskenets
0

#27 läste den för en stund sen <=´(

sonjaochjocke
0

beklagar sorgen, får ont i hjärtat.

Fruttisen
0

Usch, det värsta med att ha små älsklingar….att veta att dom någon gång inte längre kommer finnas där =( Massor av kramar till dig från oss!

Musiken
0

Nej, stackars Korven :( Han verkade ju sa mysig…

Nea
0

Beklagar sorgen

Sara
0

Det är de snabba förlusterna som tar hårdast då man inte hinner förbereda sig. Tycker iaf jag.

Inte för att det någonsin blir lättare..

Sara

Ceciliaolucifer
0
UpptagetNamn
0

Gråter

monicany
0

Gråter

Sara87
0

BeklagarGråter

kitty
0

Beklagar verkligen sorgen

mellylove
0

lilla korven, vi som skulle träffas i veckan å leka :( vet nte va jag ska säga mer än att jag finns här för dig emelie om du behöver prata!!! vet va du går igenom! beklagar verkligen :'( bamse kramar från diesel med familj…

Gilla
0

beklagar sorgen :o((

Fluffpuff365
0

Jag visste ju att han inte skulle leva för alltid. Men det gick så fort. Alldeles för fort. Har inte riktigt förstått än att han är borta och inte kommer tillbaka. Ligger i sängen bara helt apatisk med en "korvenfilt" och luktar. Saknar honom så. Han var som en människa. De som inte har djur förstår inte att det gör lika ont att förlora ett djur som att förlora en människa.

AlbaStiffler
0

Ibland gör det t o m ondare… sjukt nog. Men som sagt, allt blir bättre med lite tid, även om det ibland krävs månader… :(