Valparnas 5:e vecka
Då börjar den femte veckan. Jag kommer fortsättningsvis inte att lägga upp viktbilder varje dag. Den som vill följa viktökningen varje dag, är välkommen att besöka hemsidan http://home.gotland.com/iller , välj länken "valpkullar".
Den här veckan borde dom börja öppna ögonen och då kommer det givetvis bilder här på iller iFokus också.
Dagens vikter ligger mellan 154 gram - 200 gram. Tyngst är …

sikka riktiga sötingar! :)
ÅÅ va fina dom är och vad dom växer tänk att det redan gått 5 veckor!! :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Valparna är riktigt fina. =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
så fina det var :)
#10 Tackar. Hoppas det ska finnas lite fler ögon, när jag nattar dom (snart)…eller imorgon iaf.

Väntar med spänning på att se fotona. Valparna var riktigt söta… vilken valp är inte söt.
#12 Ska tömma kameran innan jag lägger mig, lägger upp dom imorgon. Tack för titten, hoppas ni kommer förbi en gång till. Hälsa dom övriga tvåbenta och pussa pälsarna. :-)
Alla valpar är jättesöta, tänk om dom alltid var så små!
Ammi
#14: SÖTNOSAR!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ammi! den ljusa hanen!! jag är helt kär!!!! gud vad söt!!!
#26: Vem är inte kär i den sötnosen :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
…törs man låta dig komma hit innan han har rest till sitt nya hem? Saknas han, när ni ska åka…då muddrar jag både er och bilen! Åker gör ni inte, innan min prinskorv kommit tillrätta. 
#27 Han är nyfiknast av valparna och en riktig mysgurka. Älskar när man kelar med honom.
Kan berätta att tjejen med haklapp, har öppnat ett av sina ögon och har en ganska tydlig springa vid det andra. Så vid vägningen imorgon kanske hon har öppnat båda två.

Vilka sötnosar du har där.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åsa: Mmm, dom är riktigt mysiga, alldra helst prinskorven. Oj, vilken myskorv och matvrak han är! Dom mörka prickarna bakom ögonlocken försvunnit, så han blir nog albino iaf. Vi får väl se, när han behagar öppna ögonen. Det var pyttesmå springor idag.

Ohh, vad skojigt. Då kommer du snart få se ögon alltså. Ser fram emot att höra vad de har för något.
Audiatur et altera pars
Åsa: Han är albino.

Ohh, häftigt. Det var inte vad vi trodde från början med de mörka under ögonen. ;-)
Audiatur et altera pars
#41 Nä inte vad vi trodde…undrar mycket över vad det var för mörka fläckar som syntes vid ögonen. Det lär man nog aldrig bli klok på.

haha, han lurades bara. Ett sätt att sätta griller i huvudet på oss. Kommer säkert bli en sattunge av honom när han växer upp. hihi
Audiatur et altera pars
#43 Inte min prinskorv…han har föresten fått ett eget namn och slipper dela med bror sin. Alla valparna har blivit döpta. Men det kommer imorgon, när jag hunnit uppdatera hemsidan. *L*
*ler* vad underbara de e! *myser* tror jag snor med mig en *fniss*