Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 730 ggr
HannaM
0

Min senaste sele

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Madde
0

Oh vad fin =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Sara
0

Har liknande vingar hemma som jag tänkt sätta fast på en av tjejernas selar men inte fått tummen ur som vanligt.

Snyggt är det iaf!

Sara

TottsiGirl
0

Jag har sagt det förut jag säger det igen.. Dina selar är KANONsnygga!!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

MimmieM
0

Jösses, den fick mitt hjärta att hoppa över ett slag :) Vill ha!

Carpe Diem

holtz
0

Riktigt snyggt Hanna!

Aviendha
0

Du är numer korad till selarnas mästare! Ursnyggt! Aviendha pep rakt ut här hemma av avund, hon försöker övertyga mig om att skicka en bild när hon flörtar, men det förtas av de tre blå stygnen än ;) Men du ska veta att tösen suktar hehe

LiindaLarsson
0

JÄVLAR vad snygg

UlrikaD
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jättefin! Vem är den lyckliga nya ägaren? Nolita är så stolt över sin sele här hemma så hon vill helst vara ute jämt med den och skryta.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=f39ccc91-8ac9-4382-8300-8f6235c956dd&Filename=Nolitas nya sele.jpg)

Satmaran
0

Riktigt proffsigt!!! superläckra selar!!!!

HannaM
0

#8 har töserna bytt namn=P Än så länge är ingen den nya ägaren, den är till salu

Aviendha
0

Tur att vi inte kan läsa, matte tycker illrarna kostat tillräckligt denna månad ;)

Telefonkontakt
0

#10 Vad kostar den? Glad

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

UlrikaD
0

#10 Host, harkel, ändrat..Generad  Har väl tänkt lite mycket på den tösen det senaste.

Madde
0

Nu har jag beställt ett sele i min favoritfärg. =) tror jag kommer passa frank utmärkt. =)

Oranget till frank blir det. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

tokage
0

Åh jösses! Underbart fin!

Norrskenets
0

#0 Va fin=) så avis att du kan göra så fina selar, hur gör du dom och ja fattar inte hur du gör dom så bra så det ser ut som dom kommer från en ferretcouture affär;)

LiindaLarsson
0

Gör hon dom helt själv? jösses

trodde hon köpte dom och sen satte på lite glim glim

JossanH
0

Urläcker!!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

sonjaochjocke
0

kan man beställa en sele av dig? grymt snygg sela :)

Satmaran
0

En liten försynt fråga…  Var hittar man den typen av band som du använder till selarna? Nylon?

Jag tillverkar mina egna "8:an" selar, men jag hittar bara band i bomull och det blir smutsigt så fort.

Sara87
0

Så sött med vingarna :)

HannaM
0

#16, 17 jag gör dom själv, syr det mesta för hand så det tar sin tid men är man nogrann och har tålamod så blir det rätt bra i slutändan