Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 113 ggr
Madde
0

Åker till Gävle lite akut.

Då ja idag fick besked om att min riktiga pappa ligger på sjukhus i gävle så kommer jag åka iväg dit nu. Så jag vet inte när jag kommer ha tillgång till internet nästa gång. Vi kommer att bo hos elin och johan under natten.

Men har ni några problem så berätta om de så fixar jag det när jag kan.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

MimmieM
0

Hoppas han blir bättre.. och att det inte är så allvarligt

Kramar från oss i Uddevalla/Göteborg

Carpe Diem

TottsiGirl
0

Usch stackars dig Madde!! Hoppas att det inte är något allvarligt och att han snart mår bra igen!! MÅnga STORA kramar från mig och Ted vi tänker massor på er!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Madde
0

Tackar. =) Idag bär det av till småland. =) Så vi ses där nere till helgen.

Faxlin
0

Usch, vad jag tycker det var tråkigt att få den nyheten nere i småland. Hoppas du hört något mer nu när du kommit hem. Mår han bättre?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Min pappa mår mycket bättre nu. Bor hos min faster. Så har vi tur och han är kvar om några veckor kommer vi åka upp till ockelbo och gävle och älvkarleby. =)

Faxlin
0

Det tycker jag låter super bra. Hoppas verkligen han bor kvar tills han återhämtat sig ordentligt.

Audiatur et altera pars

Madde
0

#6: Det hoppas jag med. =)

elinn
0

JAAA =)

Vad roligt om ni skulle ta och komma hit, hoppas bara ni har tid att träffa oss då??!! Annars skulle jag bli lite ledsen i ögat hihi =)

Faxlin
0

*viskar* Elin, vi tänkte ordna en träff då. Jag bara väntar på att Madde ska berätta exakt när hon kommer. Avslutningsvis tänkte vi käka ihop. Låter bra va?

Audiatur et altera pars

elinn
0

Det låter SUPERTOPPEN =)

Madde
0

Hmmm.  Har inte snackat med min faster än. Men som det ser ut så verkar det bli om 3 helger. =) Helgen som kommer så får vi besök, helgen efter så jobbar chrille men helgen efter har jag planer på och röra mig uppåt i landet. =))))

Faxlin
0

Frågan är om det är så säkert att vi kan utlysa våran andra iFokus träff då Madde.

Audiatur et altera pars

Madde
0

Vänta tills i morgon. Då vet jag mer. =) Då ska jag ringa min faster. KL 22,30 känns lite sent och ringa till någon.

Tyvärr har jag haft huvudvärk hela dagen så jag har bara legat på soffan och tagit det lugnt. Men i morgon ska jag må bättre har jag planer på. =)

Faxlin
0

Vad bra att du planerat att må bättre i morgon. Blir du hemma eller jobbar du i morgon?

Audiatur et altera pars

Madde
0

Nej jag ska jobba i morgon. =) fullt ös medvetslös. Just nu är det mångs om är sjuka på jobbet så det blir till och jobba om jag inte har feber. Tyvärr kan jag inte ta tempen längre då jag offrade den till illergudarna. =) Eller rättare sagt Criss rumpa när han var sjuk. =)

Faxlin
0

oki, men du får hojta till när du är hemma. ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Nu är det äntligen bestämt när vi ska åka uppåt. Ska bli så kul, jag ser verkligen fram emot det. =) 1-3 september är vi i gävletrakten. =) Först en tripp till ockelbo till min faster och sen vidare till gävle och lite bowling lördag kväll och sen illerträff söndag. Jippi vad skoj. =)))))

Sen ska jag hem till åsa oxå. =) Måste ju se hur hon bor. =)