Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 314 ggr
tokage
0

Bilder från helgen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja jag har vart illervakt åt sötnosen Cato under helgen!

Som den fegis jag är så vågade jag inte ha han och Cinkajou ihop, båda skrek så fasligt när de bråkade, men som tur är så hade jag sedan innan förberett mig på att jag kanske skulle behövt sära på dom. Så det funkade ändå.

Vart en promenad, det funkade rätt bra faktiskt :). Lite jobbigt när de båda skulle åt 2 olika håll bara, HAHA!

Här kommer iallafall några bilder, vart inte så många som jag trodde faktiskt, men åh, Cato vet minsann hur man är söt framför kameran. Han är ju så otroligt charmig! Skrattande

tokage
0

"Oj… Var du där? Asså… Det är inte som det ser ut!! :O"

tokage
0

Kan även berätta att han är otroligt go på att trösta också.

Fick även veta för ett par dagar sen att flickan jag är älskar är förälskad i min kompis.

Så jag vart lite nere ett tag. Men som alltid så söker jag tröst hos djuren, och nu fick jag tröst både från Cinka och Cato :')

tokage
0

BROTTNINGS MAAATCH :'D

tokage
0

"Snart har jag dig!!"

tokage
0

1… 2… 3… DU ÄR UTEEEEE! :'D

tokage
0

Var lite komiskt också när jag plingade på en leksak och han gick till attack på en annan :'D

tokage
0

Haha, ännu mera brottning :'D

tokage
0

Vattenfontänen var intressant :'D

tokage
0

Haha, sen så skulle jag fylla på den igen, och tog loss några bitar för att kunna ta upp tanken. Så kommer Cato med all världens fart och ska leka med alla delarna, jag puttar bort honom, han springer fram, jag puttar bort honom, han springer fram… Till slut tyckte han att det var jättekul och hoppade runt och blev helt till sig :'D.

tokage
0

Hmm… om jag lägger tassen där så…

Det var sista bilden. Hmm… jag har egentligen fler, men smartungen glömde minneskortet så de bilderna ligger i kameran, så jag måste bara rota fram kamerasladden :')

Strumpan
0

Det är mammas älskling det!! Han verkar haft kul hos dig. När han kom hem blev det många turbovarv runt lägenheten. Nu sitter han och äter i godan ro (en stund till ;)). Jättetack igen för hjälpen!

Mvh Jenny

Strumpan
0

Det var underbara bilder förresten! =)

Mvh Jenny

jd8807
0

gud vilka fina bilder! kan knappt vänta tills på fredag när jag åker och hämatr min iller!