Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 224 ggr
Nettan
0

STIF illerträff

STIF-Träff i Klosterparken i Enköping 2006-08-13

I den gröna parken nära småbåtshamnen träffas vi kl. 13:00. 

På denna länk kan ni gå in och titta hur vacker parken är. http://www.enkoping.se/swwwing/app/cm/Browse.jsp?PAGE=7241

Hur hittar ni till parken i Enköping?  Gå in på eniro och sök på Nyängsvägen i Enköping. Det är den gatan ni parkerar på. För vägbeskrivning via telefon ring: Anette Mäkisalo 0171-479881, 073-6334242 eller Jenny Sundén 0171-37746, 070-3151212. anette.makisalo@bredband.net , jennysunden@hotmail.com

Anmälan senast den 9 augusti till ovanstående personer.

Velsan
0

måste man vara medlem?

ferretgirl
0

Synd att det är så långt upp, för det var en vacker park att gå ser det ut som.

Roxanne
0

Får inte jag komma som inte är medlemm?

Madde
0

Jag tror att alla är välkomna men bäst och vänta på nettans svar. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Roxanne
0

#4 så gör vi ;) (väntar alltså) Flört

Faxlin
0

Har aldrig varit med om en STIF träff dit inte alla är välkommna. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nettan
0

Alla som vill komma är välkomna. Medlem eller inte medlem. Ju fler desto roligare.

Roxanne
0

#6 hihi man vet ju aldrig. Fin park va? :)

#7 Okey. Riktigt fina place det där!

Nettan
0

Det är jättefint där, det bästa är att man bara springer över bron så har man ett hamncafé där med en underbar glassbar *dreglar*

Jag och Jenny bor i Enköping och det är vi som hjälper alla som vill komma att hitta dit. Om det är någon som kommer med tåg och vill ha skjuts ner så måste ni hojta på mig så fixar jag det. Jag är sååå snäll nu för tiden.. hehe.. det du Åsa.

Jag tycker att Åsa kan masa sig ner.. och Elin.. och Madde.. och alla andra. Tänk att få skrämma slag på alla Enköpingsbor med en illerinvasion *ler vid tanken*

Roxanne
0

#9 haha vilken uppstondelse! hehe jag vill dit med jessicas iller (gameover)

Madde
0

Är det några här inne som ska på den träffen??? Antar direkt att du ska på den träffen nettan. =))

sarae
0

åh va kul med fler träffar! önskar jag kunde komma… men med jobb å tentor så e hela min sommar körd vad gäller roliga aktiviteter Gråter

Nettan
0

Hehe Madde, jaaaa, jag ska på träffen..*S*

Madde
0

#13: Precis vad jag anade. =) SkrattandeRäcka ut tungan hahaha

elinn
0

Jag skulle väldigt gärna vilja åka, få se vad Johan säger =) Men vi ska ju ner till HC nästa helg oxå så vi får se vad vi orkar och har råd med nu när bensinen är så j*a dyr!!!! *grrr*

Velsan
0

Jag tänker komma :) Passa på å hälsa på min kompis där, sova över kanske :)

Nettan
0

Roligt Velsan. du är så välkommen så.

ixid
0

jag kommer! jag kommer! jag kommer! Och ifall Tubbe försvinner så är det INTE jag som tagit honom….Flört

Nettan
0

Nää.. ixid du är nog inte så välkommen när jag tänker efter. Min lilla Turbo stannar hos mamma !   ;-)

Faxlin
0

Jag håller med dig ixid, har också försökt snika åt mig grabben. Men det går inte så bra. Så jag önskar dig lycka till då;-)

Audiatur et altera pars

Pillow
0

åh, gud vad skojsigt! träff i en park! mysigt värre…tyvär är jag i bulgarien då, så jag kan inte komma…rackarns åsså!

gameover
0

ja, ni är ju inte dom enda som vill åt snyggisturbo!

och hans syster är ju också väldig charmig, mahah typ.. kidnapsvarning på henne! *hihi,flåt ixid för mitt jäkla tjat, det går helt enkelt inte att låta bli*

Jupp, men jag ska nog dit, om jag hittar någon att vara med där såklart, annars är det ju bara läskigt Skrikandes

Nettan
0

Gameover.. vi är absolut inte farliga.. bara helt tokiga. Vi är några som tänkte beställa pizza ner till parken. Så de som vill beställa får ta med sig pengar. Jag ska prata med pizzerian i förväg så de inte tror att vi försöker blåsa dem.

Velsan
0

Gameover, jag tänkte åka buss dit, vill du åka med mig? :)

Nettan
0

Velsan & Gameover:

Det är en bit ifrån Resecentrum och Klosterparken. Berätta för mig vilken tid ni kommer så kan vi säkert fixa skjuts från stationen.

Velsan
0

är det inte parken som är i stan? har de fler än en park?

Nettan
0

Det här är parken som ligger nere bakom sjukhuset. Nere vid småbåtshamnen. Det tar ca 20-25 minuter att traska från stationen.

Vi har faktiskt många parker..*S*

Velsan
0

aha, vilken lyx då :P

gameover
0

#24 jaa, men självklart, då har jag någon att prata med på resan dit, hihi :D

Nettan
0

Mina pälsar kommer ni inte att få träffa. Lilla Chilli som kom till oss hade inneboende i sitt ena öra. Nu sitter alla på medicin och kan inte träffa någon förrän om 3 veckor. Men jag kommer och jag tänker gosa med alla andras :-)

Velsan
0

#29 ja precis :D skitbra ju så kan våra pälsar mingla lite å så :)

Nettan
0

Puttar upp den här så inte folk har missat att det är en träff eller glömmer bort att komma.

Johannah kommer att komma för att sälja bäddar, hängmattor och sovpåsar. Så ta med er stoooora plånboken ;-)

Nu hoppas jag på underbart väder och att det kommer många pälsar som jag kan gosa med när jag ändå inte får ta med mina egna.

Faxlin
0

Hoppas ni alla som åker får en riktigt trevlig träff med fint väder, men inte för varmt.
Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Velsan
0

imorrn bär de av :D

Nettan
0

Velsan, hittar ni dit själva eller ville ni att jag skulle hämta vid bussen?

Velsan
0

just ja, de skulle va jätte snällt om du kunde hämta upp mig/oss, får se om gameover kommer.

jag tar iaf 804:an från Uppsala kl 12.15, iaf de e nån mer som ska dit från uppsala? kommer fram 13.05 :)

Nettan
0

Vart kommer du någonstans. Går du av vid järnvägsstationen eller nere vid gustaf adolfs plan?  Järnvägen är ju enklast.

Velsan
0

då går jag av vid järnvägen :) 0730692898 e mitt nummer om de e nått :)

ixid
0

*hosthost* hur kommer man hem då? måste vara på jobbet kl19! alltid ska det strula till sig…

Nettan
0

Jag finns där kl 13 Velsan, gå mot järnvägsstationen när du klivit av bussen så står jag där.

Ixid: Det finns ett tåg som går 15:46 som är framme 16:23, sedan går det ett tåg 17:46 som är framme 18:23.

Däremellan går det bussar som tar lång tid att åka.
15:58-17:50
16:13-18:14

Faxlin
0

Nettan, du kan gärna få skriva ihop en artikel om eran träff sedan och inkomma med foton. ;-)

Audiatur et altera pars

Nettan
0

Jag kan försöka plita ihop lite. Bilder kommer jag att ta med nya fina kameran, lita på det ;-) 

Jag hör av mig till dig sen Åsa.

Faxlin
0

Låter super bra det Nettan. jag visste att jag kunde lita på dig. ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Oj vad skoj. Vore jättekul om du kunde fixa lite fina bilder och en artikel. Nu har jag lagt ut min första artikel om illerträffar. =) Så nu vill vi gärna se lite fler. =)

sofie
0

Tack alla för en super träff :)

Illrarna och vi hade jätte skoj och vi hade gärna stannat till du slängde ut oss Nettan :) Men vi va bjudna på middag. Hoppas det blir fler gånger :)

[Falo]
0

Stackare, oss hon lyckades hon inte sparka ut förrän 23 någongång. Idag var Nettan så trött på illrar att hon blev tvungen att resa bort några dagarSkrattande

Jag hade jättetrevligt och det var tur att Nettan stälde upp då regnet började ösa ned!

Nettan
0

Det blev inte mycket till bilder måste jag säga. Jag tog lite smått men sen kom regnet och allt glömdes bort i godisnojan.

Faxlin
0

*viskar* Nettan är du hemma igen?
Artikel. mohahaha

Audiatur et altera pars

Nettan
0

LUGN Åsa.. tålamod är en dygd har jag hört  ;-)

Jag har lite mycket att göra nu. Har en tenta på fredag och vet faktiskt inte om jag hinner pyssla med den innan. Men det kan även bli så att jag skriver något när jag vill fly böckerna.

Faxlin
0

haha, den dygden har missat mig. Det vet du väl. hihi

Audiatur et altera pars