Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 274 ggr
Madde
0

Till salu på Tradera

• Hittade Iller Hemma boken som är till salu på tradera.
  • Sen hittade jag en bok som var från USA om illrar.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

elinn
0

Lite roligt att jag fick hem den andra boken i slutet av förra veckan =) Beställde den på internet för typ 70kr (köpte fyra böcker för 270:- = BILLIGT). Älskar illerböcker, känner mig nästan som riktig samlare hehe. Inte för att jag har läst alla men jag tycker det är roligt att ha dom =)

Madde
0

Det är alltid kul och ha böcker. Man tar sig tid någon dag i framtiden och läser de. =)

Faxlin
0

Böcker är alltid roligt att samla på sig. Illerböcker ännu roligare. Eller ja djurböcker måste jag väl säga som dragit på mig både häst, hund, katt och illerböcker;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Grisknorr
0

Jag vann den där boken från USA, 175 sidor! =) Wiie. 61kr + frakt dårå. Vet något hur mycket frakt brukar kosta? Boken finns i "Sandarne" som ligger nästan mitt emellan Gävle och Sundsvall, lite närmare mot Gävle. Själv bor jag i stockholm. Någon som har nån aning?

tessa
0

åh vill också ha fina illerböcker! =)

sofie
0

Nyss gjorde jag ett fynd på tradera. Atlas 20 transportburen. 66 kr kosta den mig :)

Madde
0

Nä vad skoj. =) du får gärna sätta ut en bild sen på den buren. =) Vet inte riktigt hur en sån ser ut. =)

sofie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7 Du har väl sett hur våra andra burar ser ut? Kan ta en bild på en av dom nu :)

Det där är en atlas 20 :)

Madde
0

jaså det är en atlas. En sån har ju jag. Generad Skrattande

Faxlin
0

haha, snacka om att ha koll på vad man har Madde.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Men jag fick med den transportburen när jag köpte criss. Så hade jag själv köpt den hade jag vetat vad det var för något.