Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 466 ggr
Faxlin
0

Inredningar

Hur inreder du din resebur?
Hur får du tag på det du inreder den med? Syr du själv, eller köper du grejerna?
Visa gärna bilder på hur era burar är inredda.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tina-A
0

Ja, bilder bilder :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Faxlin
0

Ja, bilder är jätteskojigt. Man kan få så mycket tips då.

Själv syr jag mina hängmattor själv så jag får de som jag vill i mina burar. ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Än så länge har jag köpt och fått mina saker jag har i illrarnas transportbur. =) Men jag ska ta kort på den sen så får ni se. =) har piffats upp lite grann. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[Luna]
0

Min man ska juh göra allt själv. Så de e han som syr och har sig när de behövs ;)

Faxlin
0

Vilken duktig man du har Luna. Måste vara lite mysigt med någon som kan göra det åt en.

Audiatur et altera pars

sofie
0

Manfred och jag hjälptes åt att göra inredningen till utställningsburen. Såga och sy och rita upp hur det skulle va :)

Smeagol
0

Luna skulle man kunna få låna din man ett tag eller??? Här hemma får man tjata som en galning för att få min kille att hjälpa mig med mina iller projekt!!

ferretgirl
0

Syr mina hängmattor och täcköverdrag själv. Brukar också ha ett hänge för buren på 3 av sidorna som skydd mot drag och andra illrar som kanske stör. Ska ta foto och sätt upp här så ni ser vad jag menar, det fotot jag har ser man inte så bra på.

Faxlin
0

Jättebra, foton vill vi se ;-)

Hmm, säger jag som inte visat mina ens.

Audiatur et altera pars

[Luna]
0

Ni kan få honom om ni vill ;)
Men glöm inte att han har 3 barn. mohahahaha

*skrattar*

Shelby
0

jag har en bit tyg som jag har bundit upp som hängmatta, och jag har en av mina gamla tröjor liggande i botten av buren

elinn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser vår bur till illrarna ut…

Det vi gjorde själva var att sätta dit röret och hyllan som jag klätt in i ett härligt och fluffigt tyg. Sen har jag köpt filtarna, tunneln, "huset" och sovpuffen.

MEn det blir nog att vi kommer att köpa en ny bur snart så vi får se vad man kan hitta på för roligt med den =)

-eM-
0

Min ''resebur'' är en altlas 20 och jag har gjort det väldigt enkelt med en hängmatta uppe och bajslåda under, går väl inte göra på så många andra sett i dom burarna. Så har jag vatten och matskål på gallret.

klarsferrets
0

vi syr allt till våra små hängmattor o rör  kläder o.s.v

JossanH
0

#precis samma här men en atlas 30..

Sajtvärd på Iller.ifokus